bizim ufaklık =)

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
saolun beyler hepimize kazasız belasız sürüşler..
verilmiş sadaka krediniz tükenmeden yenilerini verin yeni dualar ekleyin benden sölemesi:D
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
79
Abi öncelikle saol tekrardan ayrıca senın makınede hıçte fena degıl yanı.cantlarıda yollasaydın ya nıkeleja.ama güzel sende aşıksın motoruna bellı.ben bazen oturup sevıyorum desem gülermısın bılmem ama ben bunu hep yapıyorum konusuyorum motorumla.neyse abı güle güle bın.:cat:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
motorun çok güzel güle güle kazasız belasız surersın ınsallah:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
eywlllah cok saolun akrdslar, nikelaja yollıcaktım mustafa ama bizde tanıdık yok cok masrafa giremiorm bu sıralar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst