Abi öncelikle saol tekrardan ayrıca senın makınede hıçte fena degıl yanı.cantlarıda yollasaydın ya nıkeleja.ama güzel sende aşıksın motoruna bellı.ben bazen oturup sevıyorum desem gülermısın bılmem ama ben bunu hep yapıyorum konusuyorum motorumla.neyse abı güle güle bın.:cat: