Bizde bir video yapalim dedik (Alman otobanda 300+)

Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
almanya'da 240 ile giderken arkamızdan bir porsche gelip deli gibi selektör attı. adamın hızı tahminen 280'den aşağı değildi. durur gibi geçti bizi.
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Nemrut' Alıntı:
almanya'da 240 ile giderken arkamızdan bir porsche gelip deli gibi selektör attı. adamın hızı tahminen 280'den aşağı değildi. durur gibi geçti bizi.

Almanya otobani zaten oyle. Gozun dahima onde degil, arkada olacak. Arkadan senden daha hizli birisi gelirse aninda sag kacacaksin yoksa selektoru gecirirler. Benim amca oglu Almanyada sol seritde dusuk suratla gitdi ve trafik akisina engel oldu diye ceza yedi.

Almanya otobani cok farkli bir durum ve anlatmak imkansiz, gormeniz lazim.
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
143
türkiye de bu kadar dar bi yolda ki sen otoban diyosun her an biri çıkar önüne sinek gibi yapışırsın ama adamlar bilinçli tabi ki almanya da o ayrı konu.video süper.:queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Baylar bayanlar ben izleyemedim bi türlü açılmadı melet:pr: kafayı yiyicem eğer söylenilenler doğru ise bence harika muhteşem
ben motosiklet ve hız hastasıyımda:queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
ewwett sonunda izledim ve gayet iyi olmuş sen bunu türkiyede yapsan sol şeritte adamlar ortalama olarak en fazla 130km ile gidiyorlar yani burada kımse seni pek farketmeye bilir etse bile 300 biraz zor olur uzun bi mesafe gerekir bence ....... ama ginede harika:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
helal olsun böyle bir makinayla basılmazda ne yapılır 60 la düşmektense 360 düşmeyi tercih ederim:cherry:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Güzel olmuş insanımızın arabayla birbirine makas atan sıkıcı videolarından sonra bu bana gurur verdi nedense.Ben de o hızları tehlikeli buluyorum ama yine de limitlere meydan okunması hep hoşuma gider.Yurtdışında motorlu taşıt video ları derleyen bir çok site var,bence birine kayıt olun;hatta görürseniz ghostrider'a slm söyleyin.:)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
çok güzel çekilmiş,güzel organize edilmiş şahane bi video bence. eline sağlık,devamı sabırsızla beklicem...
bi rica bunu Rapidshack e yüklersen indirebiliriz,hem bilgisayarda kalır hemde bağlantıdan veya ram yetersizliğinden izleyememe sorunu olmaz...
çok teşekkürler açıklamalar ve video için...
yaptığın hız koşullar içerisinde yasal olduğuna göre kimseye hesapta vermek zorunda değilsin,yürüüü be kim tutar seni:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst