Biz neye inanırız.

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Biz kendi yolumuzda gitmeye inanırız,
Dünyanın geri kalanı ne yöne giderse gitsin.
Bireyleri, cama çarpan sinekler gibi ezmek için yaratılmış sistemde arıza çıkarmaya inanırız.
Bazılarımız yukardakine inanır,
hepimiz aşağıda yaşayanlara sıkı sıkı bağlanmaya...
Biz gökyüzüne inanırız, sunroof'a değil...
Biz özgürlüğe inanırız.
Biz toza inanırız, yabani bitkilere, bufalolara,
dağ gezilerine ve gündoğumunu arkamıza alıp sürmeye.
Biz eyer üstünde takılan çantalara inanırız
ve bunu sadece kovboyların anladığına.
Biz hiç kimsenin önünde boyun eğmemeye inanırız.
Biz siyah giymeye inanırız,
çünkü ne kir gösterir ne de zayıflık.
Biz dünyanın gün be gün yumuşadığına inanırız
ve onunla beraber yumuşamayacağımıza.
Biz bir hafta süren motosikler yolculuklarına inanırız.
Biz yol maceralarına, benzin istasyonlarına,sosisli sandiviçlere inanırız ve her tepenin arkasında ne olduğunu keşfetmeye.
Biz gürüldeyen motorlara inanırız,
çöp kutusu büyüklüğündeki pistonlara,
1936'da tasarlanmış benzin depolarına,
tren lambası kadar farlara, kroma ve özel boyalara.
Biz aleve ve kurukafaya inanırız.
Biz her insanın hayatını kendi eliyle şekillendirdiğine inanırız ve hayatı inanılmaz bir sürüşe çevirdiğimize.
Biz selesine oturduğunuz makinenin tüm dünyaya kim olduğunuzu gösterdiğine inanırız.
Biz başkalarının neye inandığı ile ilgilenmeyiz.

---

Muhtemelen paylaşılmıştır, ama bilmeyen arkadaşlarda okusun çok güzel bir yazı, hatta sesli dinlerseniz çok daha etkili oluyor. :)

http://www.facebook.com/video/video.php?v=59639390870&comments
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
biz hayatı sevmeye inanırız
hergün kapıdan çıkarken eve sağsalim dönebilelim diye
biz kadınlara inanırız
acaba bugün hangisi beni sıkıştırıcak diye
biz APAÇİLERE inanırız
her an aynasız tuhaf motorlarını bize göstersinler diye
biz taksicilere inanırız
bize motorlar soldan gidemez desin diye
biz minübüscülere inanırız
lakk diye sağa kırdığında acaba çarpıcakmı korkusu yaşıyalım diye
biz hırsızlara inanırız
her an motosikletleri çalabilsinler diye
kısacası biz motosiklete inanırız
bu ağzına s.tığımının yerinden uzaklara götürsün bizi diye .bizzat kendim yazdım hakkım yenmesin lütfen :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
biz hayatı sevmeye inanırız
hergün kapıdan çıkarken eve sağsalim dönebilelim diye
biz kadınlara inanırız
acaba bugün hangisi beni sıkıştırıcak diye
biz APAÇİLERE inanırız
her an aynasız tuhaf motorlarını bize göstersinler diye
biz taksicilere inanırız
bize motorlar soldan gidemez desin diye
biz minübüscülere inanırız
lakk diye sağa kırdığında acaba çarpıcakmı korkusu yaşıyalım diye
biz hırsızlara inanırız
her an motosikletleri çalabilsinler diye
kısacası biz motosiklete inanırız
bu ağzına s.tığımının yerinden uzaklara götürsün bizi diye .bizzat kendim yazdım hakkım yenmesin lütfen :)

Ben koptum yanlız bunu okuyunca. !! :) Çok güzel olmuş hocam.. :mrgreen:
 
Katılım
28 Kas 2008
Mesajlar
153
biz hayatı sevmeye inanırız
hergün kapıdan çıkarken eve sağsalim dönebilelim diye
biz kadınlara inanırız
acaba bugün hangisi beni sıkıştırıcak diye
biz APAÇİLERE inanırız
her an aynasız tuhaf motorlarını bize göstersinler diye
biz taksicilere inanırız
bize motorlar soldan gidemez desin diye
biz minübüscülere inanırız
lakk diye sağa kırdığında acaba çarpıcakmı korkusu yaşıyalım diye
biz hırsızlara inanırız
her an motosikletleri çalabilsinler diye
kısacası biz motosiklete inanırız
bu ağzına s.tığımının yerinden uzaklara götürsün bizi diye .bizzat kendim yazdım hakkım yenmesin lütfen :)


koptum okurken!:mrgreen: gerçeği, olması gerekern ksinlikle bu :queen::cat:
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
biz hayatı sevmeye inanırız
hergün kapıdan çıkarken eve sağsalim dönebilelim diye
biz kadınlara inanırız
acaba bugün hangisi beni sıkıştırıcak diye
biz APAÇİLERE inanırız
her an aynasız tuhaf motorlarını bize göstersinler diye
biz taksicilere inanırız
bize motorlar soldan gidemez desin diye
biz minübüscülere inanırız
lakk diye sağa kırdığında acaba çarpıcakmı korkusu yaşıyalım diye
biz hırsızlara inanırız
her an motosikletleri çalabilsinler diye
kısacası biz motosiklete inanırız
bu ağzına s.tığımının yerinden uzaklara götürsün bizi diye .bizzat kendim yazdım hakkım yenmesin lütfen :)

Valla çok beğendim,arşive atıyorum kızmayınn :p
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
biz hayatı sevmeye inanırız
hergün kapıdan çıkarken eve sağsalim dönebilelim diye
biz kadınlara inanırız
acaba bugün hangisi beni sıkıştırıcak diye
biz APAÇİLERE inanırız
her an aynasız tuhaf motorlarını bize göstersinler diye
biz taksicilere inanırız
bize motorlar soldan gidemez desin diye
biz minübüscülere inanırız
lakk diye sağa kırdığında acaba çarpıcakmı korkusu yaşıyalım diye
biz hırsızlara inanırız
her an motosikletleri çalabilsinler diye
kısacası biz motosiklete inanırız
bu ağzına s.tığımının yerinden uzaklara götürsün bizi diye .bizzat kendim yazdım hakkım yenmesin lütfen :)

süper olmuş ya:cat: kendimi hissettim bir an yazılanların içerisinde. teşekkürler
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
biz hayatı sevmeye inanırız
hergün kapıdan çıkarken eve sağsalim dönebilelim diye
biz kadınlara inanırız
acaba bugün hangisi beni sıkıştırıcak diye
biz APAÇİLERE inanırız
her an aynasız tuhaf motorlarını bize göstersinler diye
biz taksicilere inanırız
bize motorlar soldan gidemez desin diye
biz minübüscülere inanırız
lakk diye sağa kırdığında acaba çarpıcakmı korkusu yaşıyalım diye
biz hırsızlara inanırız
her an motosikletleri çalabilsinler diye
kısacası biz motosiklete inanırız
bu ağzına s.tığımının yerinden uzaklara götürsün bizi diye .bizzat kendim yazdım hakkım yenmesin lütfen :)

Hoca süper olmuş bende koptum:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

Yanlız biz dünyanın en pahalı benzinine inanırız kısmını atlamışşsın !!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bufalolara inanmıyorum
zaten nesilleride tükenmek üzere
ben ÖKÜZ lere inanıyorum
yurdum trafiğinin çoğunluğunu oluşturan ÖKÜZ lere
Araç kullanbilen ÖKÜZ lere inanıyorum ben
Araçını üzerine çıktığında kendini aslan sanan ÖKÜZ lere
ben trafik ÖKÜZ lerine inanıyorum arkadaş
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
122
biz hayatı sevmeye inanırız
hergün kapıdan çıkarken eve sağsalim dönebilelim diye
biz kadınlara inanırız
acaba bugün hangisi beni sıkıştırıcak diye
biz APAÇİLERE inanırız
her an aynasız tuhaf motorlarını bize göstersinler diye
biz taksicilere inanırız
bize motorlar soldan gidemez desin diye
biz minübüscülere inanırız
lakk diye sağa kırdığında acaba çarpıcakmı korkusu yaşıyalım diye
biz hırsızlara inanırız
her an motosikletleri çalabilsinler diye
kısacası biz motosiklete inanırız
bu ağzına s.tığımının yerinden uzaklara götürsün bizi diye .bizzat kendim yazdım hakkım yenmesin lütfen :)

süpersin ya bro anca bu kadar uyardı :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst