Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 22 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,051
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BiteFight;
Yine Ogame tarzı bir oyun. Bu sefer Starwars dan çıkıp biraz daha dünya üzerinde takılıyoruz Konusu vampirler ve Kurt adamları içeriyor. Daha yeni keşfettiğim için tam olarak çözemedim ama güzel bir oyuna benziyor. Oynayanlar varmı ?
Sizi ısırmamı istiyosanız su linkten giriniz : http://s3.bitefight.net/c.php?uid=34754
Yine Ogame tarzı bir oyun. Bu sefer Starwars dan çıkıp biraz daha dünya üzerinde takılıyoruz Konusu vampirler ve Kurt adamları içeriyor. Daha yeni keşfettiğim için tam olarak çözemedim ama güzel bir oyuna benziyor. Oynayanlar varmı ?
Sizi ısırmamı istiyosanız su linkten giriniz : http://s3.bitefight.net/c.php?uid=34754