Birde 600RR Deneyelim:P

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Aslında motosikleti alalı baya olduda resim çekecek vakit bulamamıştım,Allah herkezin gönlüne göre versin inşallah kazasız sürüşler dilerim...

GSX-R600 K6'dan sonra kıyaslama yaparsak plastik aksamları çok kaliteli gelmedi bana (2012 mod), kullanım konusunda virajları daha kararlı geldi bana, suzukiye göre bi nebze daha atak, frenler başarılı güven veriyor, oturuş pozisyonu daha konforlu ama benim boyum 1,90 olduğu için kapanamıyorum yatınca farları görüyorum sığamadım:p Genel olarak iyi yaa ama bindiğim ilk gün dediğim laf "neden satım ben Suzukiyi" oldu :silent:

Kullandıkça aktarmaya çalışırım deneyimlerimi, son olarak ama en önemli nokta yakıt tüketimini çok beğendim ben 4.5 - 7 lt arası kullanım tarzına göre değişken

Birde Kırmızı-Beyazı daha seksi galiba siyah siyah içimi kararttı :p

i81k.jpg


l1ut.jpg


3nnj.jpg


yll6.jpg


7kq7.jpg


i4ek.jpg


hsu5.jpg


qhtg.jpg


q7ie.jpg


c39l.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Hayırlı olsun. RR'ın en güzel kasasını almışsınız. Kendi segmentinde yakıt olarakta oldukça ekonomiktir kendileri.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
Demek sendin yanimdan gecip agzimi ayirdigim :) bak yolda görürsem durdururum eger gezdirmezsen nazar degdiririm motoruna ona gore hemserim :)massallah cok testisli bi motor allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Hayırlı uğurlu olsun hocam :) en kısa zaman da suzuki ye tekrar geçişini bekliyorum :) kalite den şaşmaman dileğiyle
 

mLh

Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
101
Maaşallah diyelim =) hayırlı uğurlu olsun :cat:
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
nicknamee bakılırsa arkadas otoban faresi(peugeot 106 gtı )nide seviyor :) var mı acaba ?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yamaha ve suzukiden şaşmıcaksın :thumleft: hayırlı olsun yinede kazasız belasız inşallah
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Yok canım o kadarda değil, dediğim gibi suzukiden daha az yakıt sarfiyatı var vede gideri daha seri daha atak. Bir süre kullanıyım bunuda galiba son nokta 848 olacak benim :)
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Maşaallah kazasız belasız :)

Bi arkadaşımla asılalım dedik hadi yol boş, gecenin bi vakti otobana çıktık, rolling yapacaz, 600 RR kullanıyor kendi, üç korna sonra gaza oturmaca, neyse başladık, baktım yatmış motora kask, ön cama entegre, çatalı gözüküyor arkadan, dizler karna çekik, kollar dirsekten V şekilli neyse, yanından tam 90 derece oturuşumla sol elimle cebimde bir şey kurcalarken geçişim çok üzdü kendisini :)

192 cm'yim, bi kere bi 50 km kadar GSX-R 600 kullanma gafletinde bulundum, tır çarpmış gibiydim...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst