- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 731
- Konu Yazar
- #1
Aslında motosikleti alalı baya olduda resim çekecek vakit bulamamıştım,Allah herkezin gönlüne göre versin inşallah kazasız sürüşler dilerim...
GSX-R600 K6'dan sonra kıyaslama yaparsak plastik aksamları çok kaliteli gelmedi bana (2012 mod), kullanım konusunda virajları daha kararlı geldi bana, suzukiye göre bi nebze daha atak, frenler başarılı güven veriyor, oturuş pozisyonu daha konforlu ama benim boyum 1,90 olduğu için kapanamıyorum yatınca farları görüyorum sığamadım
Genel olarak iyi yaa ama bindiğim ilk gün dediğim laf "neden satım ben Suzukiyi" oldu :silent:
Kullandıkça aktarmaya çalışırım deneyimlerimi, son olarak ama en önemli nokta yakıt tüketimini çok beğendim ben 4.5 - 7 lt arası kullanım tarzına göre değişken
Birde Kırmızı-Beyazı daha seksi galiba siyah siyah içimi kararttı
GSX-R600 K6'dan sonra kıyaslama yaparsak plastik aksamları çok kaliteli gelmedi bana (2012 mod), kullanım konusunda virajları daha kararlı geldi bana, suzukiye göre bi nebze daha atak, frenler başarılı güven veriyor, oturuş pozisyonu daha konforlu ama benim boyum 1,90 olduğu için kapanamıyorum yatınca farları görüyorum sığamadım
Kullandıkça aktarmaya çalışırım deneyimlerimi, son olarak ama en önemli nokta yakıt tüketimini çok beğendim ben 4.5 - 7 lt arası kullanım tarzına göre değişken
Birde Kırmızı-Beyazı daha seksi galiba siyah siyah içimi kararttı
Son düzenleme: