- Katılım
- 10 Ara 2015
- Mesajlar
- 5,023
- Motosikleti
- Tiger1200, Tvs Apache
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar son günlerde şantiyede mermerci ekibi olarak maaşlar yüzünden aşırı gerginlik yaşıyoruz. bugün işverenimize patladık, daha doğrusu ben patladım. işin detayına fazla girmeye gerek yok. akşam eve gitme saatinde şantiye çıkışında toplandık. bizim ekibin karşısında patronun eli ayağı titriyordu. usta başımız "bu adamı burada boğsak bundan yine para çıkmayacak" dedi.
patron şantiyeden ne kadar ödeme aldı bilmiyoruz ve 1 aylık maaşı aldık ve 1 aylık maaş kaldı içeride. ne yapacağız bilmiyorum, hem kanunen hemde tehdit yolu olmak üzere iki şekilde de hakkımızı arayacağız.
neyse işte çok gergin bir günün ardından eve geldim ve kiramı ödeyebilmenin sevinci + çok güzel haberler ile neşem yerine geldi. kendimden daha fazla bahsetmeden bugün ki o çok hoşuma giden haberleri paylaşmak istiyorum.
++ maaşları ödemeyen patron not bırakıp kaçtı;
bu haberdeki insanları anlıyorum, onları anlamak için o duruma düşmek lazım. hatta bizden beter durumda olabilirler de. ama hep beraber aynı durumda olduğumuzu görmek azda olsa teselli ediyor beni. işte şimdi "beraber yürüdük biz bu yollarda" diyebilirim
++ özel halk otobüsü sahipleri grev yaptı;
evet, kapitalizmin sonu geliyor ve anarşi başlıyor.
++ hastahane de canlı bomba;
aslında canlı bomba değil, kalp rahatsızlığı olan biri göğüsüne bağlı "holter" isimli cihazla dolaşıyor. hastahaneye girerken dengesini kaybedip yuvarlanıyor ve ona yardım etmek isteyen biri "holter" cihazının kablolarını görünce canlı bomba diye çığlık atmaya başlıyor ve film ondan sonra başlıyor.
.........................................
bunaltıcı bir günün ardından güzel haberler ile içime su serpildi. henüz 1 maaş içeride, ne yapacağız bilmiyorum.
tüm bunlar hep insanların bencilliği yüzünden. insanların bencilliği o kadar korkunç bir şey ki akıla hiç gelmeyecek şeyler yapılıyor bu yüzden. hiç sırf merak edildiği için bir insanın derisi yüzülür mü? bencil insan merak etti ve sırf merakını yani kendi arzusunu yerine getirme amacıyla bir başka insanın derisini yüzdü ve kan kaybından ölmesine sebep oldu.
dünyadaki fazla nüfusun azalması gerektiğini düşünüyorum. bunu dile getiren ne kadar insan oluyor bilmem ama olması gereken şey bu. toplu katliyamlar yada yeni nüfus ürememesi için kanunlar olacak ve dünya genelinde kabul görecek.
?*#_~~% konudan konuya atlamışım neyse, dünya nüfusunun artmaması için kanunlar çin'de var galiba fakat dünya genelinde böyle kanun yok ve sanırım dünya savaşı ile toplu katliyamları göreceğiz. aç gözlü insanlar ve yetersiz dünya kaynağı bizi bu kaçınılmaz sonra götürmeyecek mi sizce?
patron şantiyeden ne kadar ödeme aldı bilmiyoruz ve 1 aylık maaşı aldık ve 1 aylık maaş kaldı içeride. ne yapacağız bilmiyorum, hem kanunen hemde tehdit yolu olmak üzere iki şekilde de hakkımızı arayacağız.
neyse işte çok gergin bir günün ardından eve geldim ve kiramı ödeyebilmenin sevinci + çok güzel haberler ile neşem yerine geldi. kendimden daha fazla bahsetmeden bugün ki o çok hoşuma giden haberleri paylaşmak istiyorum.
++ maaşları ödemeyen patron not bırakıp kaçtı;
bu haberdeki insanları anlıyorum, onları anlamak için o duruma düşmek lazım. hatta bizden beter durumda olabilirler de. ama hep beraber aynı durumda olduğumuzu görmek azda olsa teselli ediyor beni. işte şimdi "beraber yürüdük biz bu yollarda" diyebilirim
++ özel halk otobüsü sahipleri grev yaptı;
evet, kapitalizmin sonu geliyor ve anarşi başlıyor.
++ hastahane de canlı bomba;
aslında canlı bomba değil, kalp rahatsızlığı olan biri göğüsüne bağlı "holter" isimli cihazla dolaşıyor. hastahaneye girerken dengesini kaybedip yuvarlanıyor ve ona yardım etmek isteyen biri "holter" cihazının kablolarını görünce canlı bomba diye çığlık atmaya başlıyor ve film ondan sonra başlıyor.
.........................................
bunaltıcı bir günün ardından güzel haberler ile içime su serpildi. henüz 1 maaş içeride, ne yapacağız bilmiyorum.
tüm bunlar hep insanların bencilliği yüzünden. insanların bencilliği o kadar korkunç bir şey ki akıla hiç gelmeyecek şeyler yapılıyor bu yüzden. hiç sırf merak edildiği için bir insanın derisi yüzülür mü? bencil insan merak etti ve sırf merakını yani kendi arzusunu yerine getirme amacıyla bir başka insanın derisini yüzdü ve kan kaybından ölmesine sebep oldu.
dünyadaki fazla nüfusun azalması gerektiğini düşünüyorum. bunu dile getiren ne kadar insan oluyor bilmem ama olması gereken şey bu. toplu katliyamlar yada yeni nüfus ürememesi için kanunlar olacak ve dünya genelinde kabul görecek.
?*#_~~% konudan konuya atlamışım neyse, dünya nüfusunun artmaması için kanunlar çin'de var galiba fakat dünya genelinde böyle kanun yok ve sanırım dünya savaşı ile toplu katliyamları göreceğiz. aç gözlü insanlar ve yetersiz dünya kaynağı bizi bu kaçınılmaz sonra götürmeyecek mi sizce?
Son düzenleme: