bir yerden ses geliyor ama nereden?

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
kubanın mobilet tarzında olan motorum var ve bir yerlerden ses geliyor her viteste bunu yapıyor ve belli bi devirde başlıyor ses sanki gevşek olan birşey titreşim yüzünden ses yapıyor sağ alt tarafta ama bi türlü sesin geldiği yeri bulamıyorum tum vidalar kontrol ettim ama gvşek ses yapabiliecek hiçbirşey yok lütfen yardım edin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst