bir varmış bir yokmuş 3 çinli bi capon varmış :)

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşlar herkese slm
bu hafta değişik bi kamp yapalım dedik bi arkadaşımızın motoru satması ile başlayan bu macera
düzce pürenlü yaylasında yaşandı
arkadaş artçı olmayacağını söyleyince bizde onu bırakmak istemedik hadi dedik çin malı motorlarla kamp gidelim hadi ya falan derken bi baktık
kamp yapacağımız yere gelmişiz :)
salacano yuki truva honda (yuki nin egsoz kopsa da eve tek parça gelebildi :)
işte resimler :)































bu kampın diğerlerinden tek farkı saç kavurma yaptık :)
bu kadar leziz bi akşam yemeği olamaz













akşam yemeği iyidi de sabah kahvaltısı daha da bombaydı :p




olmaz sa olmaz :p






ve bu kampta öğrendiğimi birşey oldu gerçekten motor ne olursa olsun en önemli şey tecrübe bi şekilde kamp alanına gidebiliriz ama orada neyi nasıl yapacağımızı nasıl sabaha sağ sağlim çıkacağımızı en konforlu şekilde bunu öğrendim

yani maksat gezmek yolda olmak sa 1000 tl lik motor da bu işi çok güzel yapabiliyor yeterki isteyin
bakımlı olması şartı ile gidilmeyecek hiçbir yer yoktur.
toplam da çok km yapmasakta çok büyük keyif aldık (300 km re ye yakın yol gittik)
resimlerin devamı her an gelebilir
tekeriniz düz bassın...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Sondakı , ayak yıkamak için yangış anlaşılmasın::ranntign

Dayımda geliyor zapt ediyom gendimi, herhangi aksiyon olursa senin boynuna (bahaneyide hazr ettik. eyi oldu.)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
9-10 yaşlarındayken arkadaşlarla mobiletlere atlar, yaşadığımız ilçeye yaklaşık 25-30 km uzaklıktaki kaplıca ve mesire yerine piknik yapmaya giderdik.
45 dakika kadar sürerdi bu yol ve berbattı.( neredeyse 40 sene geçti hala berbat)
Bu yolculuklarımızda her seferinde en az birimizin zinciri kopar, lastik patlar, motor şişer, buji çapak yapar ve bazen de benzin biter yolda kalırdık.
Her gidişimizde bunlar başımıza mutlaka gelirdi.
Fakat fırsatı bulduğumuz anda o yola düşmek için bir saniye bile tereddüt etmezdik.
Büyüdükçe motorlarımız değişti, bazı arkadaşlarımız motosiklete binmeyi bıraktı ama biz o yola düşmeyi asla bırakmadık.

Sonra büyüdük. Daha kaliteli motosikletlere binmeye başladık, daha uzun yolculuklara çıktık. Daha az sorunla karşılaştık ama o problemlerle dolu mobilet yolculuklarımızın tadı bambaşkaydı.

Yanlış anlaşılmasın daha iyiydi, daha güzeldi demiyorum. Resmen rezillikti.:)
Ama tatlıydı, zevkliydi.
İyi ki yapmışız.

Bu nedenle önemli olanın sevdiğin, zevk aldığın şeyi yapmak ve bu uğurda başına gelebilecekleri göze almak derken felsefe yapmış olmam.
Gayet rahat söylerim bunu çünkü yaşamışım.
Siz de yaşamaktan geri durmayın.
Bir gün geri dönüp baktığınızda hatırladığınız şeyler yaşadıklarınız olacak, yaşayamadıklarınız değil.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel macera oldu evden çıkarken egsoz kopana kadar demiştik o oldu :)
değişik bi duygu yani 80 km/h geçemiyorsun plaka kapatma radara girme derdin yok düştü kırıldı derdin yok
yani sadece yola bakıyorsun keyif alıyorsun
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
375
Fotoğraflardan gözüktüğü kadarıyla gayet güzel eglenceli bi gezi olmuş devamını bekliyorum tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Bundan keyflisi yok,birde sucuklu olunca :)
Olta gördüm sanki balıklar nerede :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bundan keyflisi yok,birde sucuklu olunca :)
Olta gördüm sanki balıklar nerede :)

Abi sade sucuk olsa iyi
Köy yumurtası tel peynir ev tereyağı :)
Balıkları yakalayamadık abi Gölde kurbağadan başka canlı yoktu ..
Küçük cc bi başka oldu senin geziler kadar olmasada

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

Harikasınız yaa, kiskandim ki ;)

Evet gezi güzel oldu bende böyle keyif alacağımı bilmiyordum
Birde hep Yusuf yusuf modu olunca ya teker patlarsa ya gaz teli koparsa ya geri dönemessek korkusu
Herkese tavsiye ederim küçük cc ile uzun yolları
Aslında bu motorlar la Karadeniz yapacan off diyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

Güzel gezi olmuş.

Bu mevsimde çam ormanlarının kokusu bile bi başka olur

Her yer yeşil bahar geliyorum diyor sular şırıl şırıl
Beton evlerde Hayatımız harcanıyor kendi kendimizi harcıyoruz
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
en çok yemek faslına odaklandım. afiyet olsun
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
valla ne yalan söyleyeyim harika yerlerde gezmişsiniz, şelaleye bayıldım, japon olan AT gerçekten iyi görünüyor ,güzel gezi olmuş saygılar...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
en çok yemek faslına odaklandım. afiyet olsun

tşk daha önce 50 kere kamp yapsamda bu kadar güzel bi akşam yemeği yememiştim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

valla ne yalan söyleyeyim harika yerlerde gezmişsiniz, şelaleye bayıldım, japon olan AT gerçekten iyi görünüyor ,güzel gezi olmuş saygılar...

abi o arkadaş daha yeni aldı km o kadar düşük ki 10 yıl da sanki sadece benzinliğe gidip gelmişler..
şelale düzce de 4 tane olması lazım karadeniz iklimi burda yavaştan başlar tavsiye ederim gelip düzceyi görmeni
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Lan arkadaş, bu tür şeyleri neden gitmeden önce duyur muyorsunuz?

İmrendik valla, belki biz de gelirdik :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Olcay bey beğendiğinize çok sevindim :)
Bakalım yakın zamanda aynı yerde kamp yapacağız haber vereceğim. Gelecek misin gelmeyecek misin göreceğiz
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Eglenmenize sevindim. Umarım sizin icin hep eğlenceli ve keyifli olur.
Bende gezmeyi severim mutlaka bir yerde karşılaşırız

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Biraz geç cevap yazmışım ☺
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Eglenmenize sevindim. Umarım sizin icin hep eğlenceli ve keyifli olur.
Bende gezmeyi severim mutlaka bir yerde karşılaşırız

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Biraz geç cevap yazmışım ☺

sıkıntı yok resimlere bakınca bende o anları tekrar yaşıyorum zamanı geri alamıyoruz sonuçta.
elbet birgün karşılaşırız bi yerde
yeşil kask mavi tenere görürsen el etmen yeterli..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst