Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
tüm gönül dostlarını saygı ve sevgiyle selamlıyorum ,
yıllar önce hatırlarsınız , gurup vitamin vardı , o zamanlar pek bir severdim, sonra içlerinden uzun boylu , kıvırcık saçlı olan gökhan arkadaşı kaybettik ulem ne üzülmüştüm o zaman , hatta hatırlayacaksınız bir şiirleri vardı zaten tüm çalışmaları mizah , espiri üzerine kurgulanmış olduğu için o şiiri pek bir severdim
ne alaka diyen dostlar için , kendi sesimden ve yorumumla değerlendirmeye aldığım o şiiri paylaşmak istedim , insanoğluyuz ruh halimiz bazan dertli, bazen kederli, bazan hüzünlü, bazende ,kızgın üzgün hallere girebiliyor
ben sizi üzgün olarak değerlendirip , bir parça da olsa tebessüm ettirebilmek adına bu çalışmayı paylaşmak istedim ,
gününüz aydın ve yüzünüz tebessümle kalsın
http://www.youtube.com/watch?v=dbhhzE6KR7A&feature=youtu.be
yıllar önce hatırlarsınız , gurup vitamin vardı , o zamanlar pek bir severdim, sonra içlerinden uzun boylu , kıvırcık saçlı olan gökhan arkadaşı kaybettik ulem ne üzülmüştüm o zaman , hatta hatırlayacaksınız bir şiirleri vardı zaten tüm çalışmaları mizah , espiri üzerine kurgulanmış olduğu için o şiiri pek bir severdim
ne alaka diyen dostlar için , kendi sesimden ve yorumumla değerlendirmeye aldığım o şiiri paylaşmak istedim , insanoğluyuz ruh halimiz bazan dertli, bazen kederli, bazan hüzünlü, bazende ,kızgın üzgün hallere girebiliyor
ben sizi üzgün olarak değerlendirip , bir parça da olsa tebessüm ettirebilmek adına bu çalışmayı paylaşmak istedim ,
gününüz aydın ve yüzünüz tebessümle kalsın
http://www.youtube.com/watch?v=dbhhzE6KR7A&feature=youtu.be