Bir SS ci Daha Güvenlik Güçlerine Teslim Oldu...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benim ustam olur kendileri :)
Lütfen salça olmayınız :p


Mesajlar: 671
Üyelik Tarihi: 29-06-06
Bulunduğu Yer: Istanbul
Motosikleti: Gariban işi
Kan Grubu: A Rh+

len çömez mesajların daha gogıl veritabanına bile inmedi...:bounce:ben ustanla 2005 te mangala gidip bide dönüyoduk...:cherry::bounce:

eski moturunda biliyoz kerkenez...:bounce:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Mete bey fotoğraftaki makina cbr1100xx'e benziyor, bu durumda arkadaş ss'çi değil, sport touringci :). Bölücü tavırlanırınızdan dolayı sizi esefle kınıyorum... :queen:

bu bal gibi suzuki gsx f ama touring mi ss mi onu büyüklerim bilir, farzı misal mete ağabey :rendeer: ciçek daze yiyebülürsün abey :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kim acaba ya o :silent: Abiiiii bi gün böyle ajanlık yaparken bizden birisi çıkacak, çok fena olacak sonra :queen: :queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Merak ettigim tek konu kucukken bir SS'cinin sana ne yaptigi.. Bence bu konuda yogunlasmamiz lazim.. Uzan abi $oyle bi cocukluguna inelim :p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
bende ilk kim atlar diye merak ediyodum metehan abii keşke sen olmasaydınnn :queen:

Aynalı Sazan olurda kendileri :queen:

Mesajlar: 671
Üyelik Tarihi: 29-06-06
Bulunduğu Yer: Istanbul
Motosikleti: Gariban işi
Kan Grubu: A Rh+

len çömez mesajların daha gogıl veritabanına bile inmedi...:bounce:ben ustanla 2005 te mangala gidip bide dönüyoduk...:cherry::bounce:

eski moturunda biliyoz kerkenez...:bounce:

Aslını inkar eden namerttir :queen:
O o zamanlardı abicim madem öyle eski bi dostlugunuz var insan sataşırmı hiç dostuna :queen::queen::queen:
Google veritabanına 1 haliçe 2 :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu bal gibi suzuki gsx f ama touring mi ss mi onu büyüklerim bilir, farzı misal mete ağabey :rendeer: ciçek daze yiyebülürsün abey :cherry:

way anam wayy...bizim Eminde 45 yıllık moturcu oldu...:queen:

Kim acaba ya o :silent: Abiiiii bi gün böyle ajanlık yaparken bizden birisi çıkacak, çok fena olacak sonra :queen: :queen:

valla bizden biri ama kim...:pale:

Merak ettigim tek konu kucukken bir SS'cinin sana ne yaptigi.. Bence bu konuda yogunlasmamiz lazim.. Uzan abi $oyle bi cocukluguna inelim :p

valla hatırlamıyom...arada bir terli bir şekilde uyanıyrum...benim hiç 1000 rrım olmadı ağbiiii...size bin arar diyebilirmiyim...:queen:

Aynalı Sazan olurda kendileri :queen:



Aslını inkar eden namerttir :queen:
O o zamanlardı abicim madem öyle eski bi dostlugunuz var insan sataşırmı hiç dostuna :queen::queen::queen:
Google veritabanına 1 haliçe 2 :queen:


onla hukukumuz farklı artık alıştı bana...sende alışcann...nıhahahah...:bounce:


ben hem severim hem öperim...:p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
Hehehe...kendi başlığıma gülüyorum...:pnüans harika oldu cuk oturdu...:)


Aracla Göztepeye doğru E-5 te hareket halindeyken Okmeydanı civarında yanımda tahminen 200 km hızla bir motur geçti....nedir ne değildir anlamadım...neyse hayırdır derken birde baktım arkadaş ilk çevirmeye takılmış...makbuzu imzalıyor...kasksız olmasıda beni dahada üzdü...dikkat ettim gözlüğü falanda yoktu...hadi kasksız bindin...e rüzgardan yolu nasıl takip ediyorsun...ne kadar usta olursa olsun...rüzgar engelini nasıl aşıyor bu arkadaşlar anlamıyorum...ben gözümü bile açamam...


SS ciler kızmasın bana...kimseye garezim falan yok...ama sizlere takılmayı seviyorum...çünkü bazı konularda aşırı hassassınız...:phemen savunma kalkanlarını aktif hale getirmeyin...maksat paylaşımdı...sonucta halen ehliyetsiz olan elinde sertifikayla gezen biri açtı bu topiği...:p

Yani dininize küfreden müslüman olsa:queen:

Birde CERROŞ gangam aranıza katıldı ya...illede SS...:p



Bide bana küçükken bi SS ci fena bişey yaptıda...ondan bilincaltı bişeyler olabilir...:queen:



Shot at 2007-08-15
fotoyu hangı arada cektın be abı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İnadına SS..... :mrgreen:


Asfaltlarda ... forumlarda dahili(mete handro) ve harici (polıs mamuru) bedhahların olacaktırrr... :queen::p


Aradığın kudreett SS Kullanıcıları ve Paylaşımcıları topiğinde olacaktırrr...:p

fotoyu hangı arada cektın be abı.

trafik zaten o noktada yavaşladı...köprü yoğunluğu başladı...o an çekcem diye çok uğraştım he...:p
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yazmışlar cezayı gene
adamlar haklı abi, ama akıllanmak istemek lazım
geçen yaakın bi arkadaşım scooter ıyla ceza yedi kasktan sebep ama haala takmıyor..
bende makina varken çok taktığım sölenemez ama yüksek süratte, çevre yolunda uzun yolda falan mutlaka takarım, takmazsam pamuğu tıkayacaklar çünkü:)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
yazmışlar cezayı gene
adamlar haklı abi, ama akıllanmak istemek lazım
geçen yaakın bi arkadaşım scooter ıyla ceza yedi kasktan sebep ama haala takmıyor..
bende makina varken çok taktığım sölenemez ama yüksek süratte, çevre yolunda uzun yolda falan mutlaka takarım, takmazsam pamuğu tıkayacaklar çünkü:)
GKN kardeşim bulamadınmı senin motoru hala:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst