Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Tem 2009
- Mesajlar
- 295
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaslar bırsey soracagım yurtdısından bu manetlerı getırecegımde bunlar 1 manet fıyatımı 24 dolar yoksa 2 manet yanı (sag sol) 2sımı 24 dolar arkadaslar bunu merak edıyorum. bıde kendı suan motorumun uzerındekı manetlerı boyatsam nasıl olur boya tutarmı sızce?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Adju...9250805QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Adju...9250805QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories