boşluk olmazsa gidonu tam sağa veya tam sola kırdığın zaman gaz halatı gerılıp kendı kendıne gaz verecektır.bunu dene istersen gidon tam sağa kırıkken boşluğa bak ,bırde normal dururken bak.aradaki farkı hissedeceksin.ama boşluk eskıye nazaran çoksa bıraz gaz halatını gerebilirsin,yada tamırcıne yaptırabılırsın..