bir sorum olacak

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar gazda bosluk olmamasının motora bı zararı varmıdır.yoksa bıraz bosluk olmasımı gerekır.

buarada scootur ıcın soruyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Bence hiçbişeyi etkilemicek bişey. Yinede ne cok boşluk olsun nede tam, çok az bir pay olması yeterli sanırım.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bendede var brz bosluk ki normal herhlde o otobatik vites debriyajın ayrılma-kavrama boslugu olabilir tahminimce:silent:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Biraz boşluk oması tercih edilir. Sebebi çukur kasis gibi yerlerde geçerken bu boşluk sarsıntı nedeniyle ani gaz vermemizi yada kesmemizi engeller.
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
boşluk olmazsa gidonu tam sağa veya tam sola kırdığın zaman gaz halatı gerılıp kendı kendıne gaz verecektır.bunu dene istersen gidon tam sağa kırıkken boşluğa bak ,bırde normal dururken bak.aradaki farkı hissedeceksin.ama boşluk eskıye nazaran çoksa bıraz gaz halatını gerebilirsin,yada tamırcıne yaptırabılırsın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst