Bir şampiyonumuzu daha kaybettik (Yılmaz AKBAŞ)

Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
28
Türkiye'nin başarılı motokrosçularından 24 yıl motokros ve 6 yıl enduro şampiyonluğu bulunan Castrol Racing Team pilotu Yılmaz Akbaş vefat etmiştir. Yılmaz akbaş dükkanında ölü bir şekilde bulunmuştur. Yapılan otopsilerde kalp krizi geçirdiği öğrenilmiştir. Allah rahmet eylesin..

F282185CA9739E408CBC54F9b.jpg

031103_motorspor_001795_motokros_izmir_500.jpg

031103_motorspor_001796_motokros_izmir_500.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allah rahmet eylesın yakınlarına sabır ve bassalığı dılıorum...mekanı cennet olsun...
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin, geride kalan yakınlarına sabır versin.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Allah rahmet eylesin. Yanılmıyorsam 1990 veya 1991 yılıydı. Kartal Belediyesi Sahil yolunun yeni açıldığı zamanlar bir drag yarışı düzenlemişti. Dönemin en baba makinası ZZR 1100 dü. Race motorlar klasmanlarına göre ikişer ikişer yarışıyordu. Orada gösteri amaçlı kros motorla parkuru baştan başa teker yapıp gitmişti. O gün görmüştüm ve belkide bünyeme virüs o gün girmişti. Çok sade alçakgönüllü bir kişi olarak aklımda kalmış. Sanırım topiği açan kardeşimizde (BlackMask86) Yılmaz Abi'nin oğlu. Mekanı cennet olsun....
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
28
Allah rahmet eylesin. Yanılmıyorsam 1990 veya 1991 yılıydı. Kartal Belediyesi Sahil yolunun yeni açıldığı zamanlar bir drag yarışı düzenlemişti. Dönemin en baba makinası ZZR 1100 dü. Race motorlar klasmanlarına göre ikişer ikişer yarışıyordu. Orada gösteri amaçlı kros motorla parkuru baştan başa teker yapıp gitmişti. O gün görmüştüm ve belkide bünyeme virüs o gün girmişti. Çok sade alçakgönüllü bir kişi olarak aklımda kalmış. Sanırım topiği açan kardeşimizde (BlackMask86) Yılmaz Abi'nin oğlu. Mekanı cennet olsun....

s.a, babamın bir çok çalışmaları oldu arabaların üstünden atlama felan 1990 1991 yılında ise benden önce olmuş.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
offff yaa bAşımız sağolsun.çük üzüldüm,ama kaza ile ölseydi daha çok üzülürdüm
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Bende o dönemde çok büyük değildim. Ya lisedeydim ya da yeni bitmişti. Ama hakikaten hayran olmuştum. Belki tabir biraz maksadını aşacak ama o klasik Tiki motorcu havasından uzak sanki o kenardan izleyenler gibi bizden biri olarak hissettim. İçimden geçen vay be abiye bak ne güzel koydu hareketi oldu. Hatta gösteriyi yaptığı motor kendi motoru değildi.

harbiturk kardeşim uzatma istersen. Konunun yönünü değiştirmenin anlamı yok. Sonuçta topic taziye topiği. Herhalde babasını en iyi oğlu anlatır.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst