Bir Motosiklet.net Klasiği

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
abi bole cok sade oldugu ıcın kask yapıstırma ve boyama yapıcam vs.

kaska hiçbir işlem yapılmaz yanlış yapmış olursun kaskın
kendi üzerin de bir koruyucu darbe emici cilası vardır kaskın
merkez noktası bozulur kask aslında bir düşüşlüktür
biz insan boyu yüksekliğinden yere düştümmü onun asıl özelliği
gitmiş demektir bilgin olsun..
genede karar senin kararın..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı olsun. Kask yapısından anlayanlar uyarıda bulunmuş. Bende kaskların tek düşüşlük olduğunu duymuştum daha önce pek inanmamıştım. Bu 2. duyuşum.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
bence hiç ömründen yemez sonuçta üstüne extradan bişi yapıtırıyosun ama bi kağıt parçası dayanıklılıktada artıs olmaz :p
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
kaskını güle güle kullan kardeşim. umarım hiç işe yaramak zorunda kalmak.
Bu arada elimde satmak istediğim bi mont var. Kasım 2007 de fuardan almıştım. güzel bi fiyata bırakırım sana. markası NIC. şu linkten inceleyebilirsin istersen.http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44529
eğer ilgilenirsen msn adresimden irtibata geçeriz.
bende bi mont beğendim revit ama bunu satmadan zor :S

abi bedenı kac montun ınceledım hosuma gıttı

tavsiyeleriniz için cok tesekkur edıyorum bı daha gozden gecırcem yaptırsam mı yaptırmasam mı
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst