Bir motorsever daha

Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar,
Ben İzmit'ten Erdem.
Uzun zamandır içimde hapsettiğim motor tutkumu yakın zaman içinde çıkarmayı düşünüyorum. Nasipse bir kaç ay içinde 250 cc Kawa 250r almayı düşünüyorum. Siz arkadaşların bilgi ve tecrubelerinden faydalanmak ümidiyle güzel paylaşımlar diliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin aileye kardeşim
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
h.geldin aramıza ama ilk olarak kawa250r la baslayacaksan herkez gibi tavsiye etmem!
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
hoş geldin toprak... iyi yere geldin...
bu arada toprak derken ben kocaelinde doğdumda.. ondan şeyettim.:mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hoşgeldin erdem :rendeer:

hoş geldin toprak... iyi yere geldin...
bu arada toprak derken ben kocaelinde doğdumda.. ondan şeyettim.:mrgreen:

MT forum kuralları 1.3.3.1.12:
-üyeler arasında toprakçılık, tertipçilik, hemşo ayaa yapmak yasaktır.
kurallara uyalım uymayanları uyaralım.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
la olum sen bendenmi feyz alıyosunn..:)
sanamı düştü mod culuk yapmak...:mrgreen:

bide imama yalakalık seni cennete götürmez hacı..:mrgreen:
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
6
Hoşbulduk arkadaşlar teşekkür ederim. Daha önce motorla haşır neşir olmuşluğum var ama güçlendirmem gerekiyor tabiki. Ayrıca kendi motorumu aldığımda özel derste alacağım. Motor tecrubesinin en küçükten büyüğe doğru sırasıyla ve acele etmeden geliştiğini biliyorum fakat sindire sindire ve bilinçli bir şekilde 250 cc den başlanabileceğini düşünüyorum.
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Hoş geldin Erdem.Aramızaa hoş geldinnn.Bu büyük ailenin kıymetini bil bence :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst