bir modenas hikayesi :)

Katılım
11 Eki 2015
Mesajlar
4
saygıdeğer abilerim tanışma faslında tanıttığım canımdan çok sevdiğim öğrenci dostu apaçi motorlarının düşmanı motoruma yaptığım değişiklikleri bu konuda paylaşıcam, umarım hoşunuza gider :)

motoru ilk aldığımda böyleydi, önden kazalıydı zaten 1999 model ön frende kampanaydı bende eski motorumun komple ön maşasını disk frenini ve ön jantımı (kısacası komple önü) buna uydurdum böyle toplama bi görüntü oldu
Mg2zzQ.jpg
[/url][/IMG]

daha sonra önde çamurluk olmadığı için yağmurlu havalarda biraz ıslanınca böyle bi çamurluk yaptım
r8vBQ3.jpg
[/url][/IMG]

hava filitresini karbüratörünü bujisini motor yağını komple elden geçirdim jantları boyadım ve bikaç ufak sticker ekledim. sinyalimin teki kırık olduğu için ikisinide söküp böyle bi çalışma yaptım
B6gmDQ.jpg
[/url][/IMG]

geçen günlerde haysiyetsizin birisi çamurluğumu kırıp kapımın önüne koyduktan sonra ısrarla binanın deposunun anahtarını aldım artık oraya parkediyorum bu vesileyle yeni çamurluk ve eskimiş olan ön yaylarımı bide performans hava filitresi siparişimi verdim. geldiğinde tekrar güncelleme yapıcam :)

motorun son hali:

9ql8Qr.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
288
El emegi ile yapilan hersey bas tacidir. Hocam sanki on masa yamuk gibi duruyor. Ayrica tumden boyanirsa daha iyi olabilir. Siyah kirmizi renklerle guzel bir kombin yapabilirsin. Camurluk da cross motordan sokulmus gibi havasi var. On masa duzeltilirse o da daha guzel bir goruntuye sahip olacak. Simdilik goze ilk carpanlar bunlar bunlar. Kolay gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst