Bir Mayis Işçi Bayrami Tüm çalişanlara Kutlu Olsun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Tüm çalışanların bayramı kutlu olsun.
Hepimize Sınıfsız, sınırsız, sömürüsüz ve heryerin motosikletlerle dolu olduğu bir dünya dilerim.

Yaşasın Bir Mayıs:rendeer:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
abi işçi bayramı mı kaldı. ama kutlu olsun yine de işçi bayramı da bahar bayramı da:rendeer:

buyurun hadi size benden biraz nostalji 1 mayıs marşı - cem karaca kemal sunal:)

[YT]PToXk2bLn3I[/YT]

ya bi de ayıyı gördüm klipde de aklıma geldi. hayal meyal hatırlıyorum eskiden ayı oynatılırdı böyle bakar seyrederdik. şimdi düşünüyomda oynayan mı oynatan mı seyreden mi ayı bi türlü bilemedim


bu da başka
[YT]YaYk5owBVNM[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Tüm çalışanların bayramı kutlu olsun.
Hepimize Sınıfsız, sınırsız, sömürüsüz ve heryerin motosikletlerle dolu olduğu bir dünya dilerim.

Yaşasın Bir Mayıs:rendeer:

Bütün ülkelerde devlet üst düzeyinin katılımı ile gerçekleşen, günün anlamına ve hassasiyetine yakışır 1 mayısları ülkemizde de yaşamayı ve kutlamayı temenni ederim...
Tüm emekçilerin, çalışanların ve üretenlerin bayramı kutlu olsun ...
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Hangi bayram arkadaşlar?

Bu 1 mayıs İstanbul halka eziyet günü olarak kayıtlara geçmiştir.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
tum emeckcılerın calısanların bayramı kutlu olsun gonul daha guzel kutlanmasını ısterdı ama sartlar malesef bunu gerektırıyor
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hangi bayram arkadaşlar?

Bu 1 mayıs İstanbul halka eziyet günü olarak kayıtlara geçmiştir.

Teşekkürlerini valiye ilet istersen, insanlar demokratik gösteri yapma haklarını kullanamasınlar diye vapurları-metroyu vs. kapattıran o çünkü :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
ee arkadaşlar bu günde bitti böylece yazıkkkı pazar gununden kalma bı acıları vardı bazı sahısların ve taksımde yapılanlar bunun en buyuk kanıtıydı... ınsanları taksım meydanına gırmeden arıyorsun dıdık dıdık sonra meydana gelınce hoppala nıye geldınız yasak alın sıze bıber gazı yazık gerçekten..

Hangi bayram arkadaşlar?

Bu 1 mayıs İstanbul halka eziyet günü olarak kayıtlara geçmiştir.

ayrıca ıstenılen tutum da tamamen budur!!herşey bilinçli olarak planlanmıstır halkı bıktırmak amaçlanmıştır..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Birlik, beraberlik, sınıfsız, sınırsız bir dünya için.
Yaşasın İşçi Bayramı
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Teşekkürlerini valiye ilet istersen, insanlar demokratik gösteri yapma haklarını kullanamasınlar diye vapurları-metroyu vs. kapattıran o çünkü :farao: :farao: :farao:

Madem bu başlığa yazıyorum öncelikle İşçi Bayramını kutluyorum. Aynı şekilde Bahar bayramını da...

Konumuzun motor ile alakası yok ama işte görüyosunuz biri bir şey deyince öbürü de cevap veriyor :cherry:

Sevgili Kütük, bugün işçiler "demokratik" gösteri haklarını Kadköyde kullandılar. Gördüğüm kadarı ile bir bayram havası da yakalandı, malum bugün "Bayram"

Kanuna aykırı gösteri yapmak için Taksime gidenler de tabancaları, biçakları, molotof kokteylleri vs. ile birlikte engellendiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hepinize en içten selamlar arkadaşlar.
Sadece bayram kutlaması yapmak istemiştim, asla tartışmak değil.
Bu işe en çok motosiklet sevindi diyebilirim, aralardan, oradan buaradan ulaştık meydana. sağolsun motosiklet. hepinizi saygıyla kucaklıyorum:rendeer:

yaşasın 1 mayıs, Yaşasın Motosiklet.:rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bu başlık sadece kutlama amaçlıdır, ikili tartışmalara çekilmemesi tekrar tekrar rica olunur :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Motor demek ekonomik ve doğayla dost yaşam biçimi demek.
İşçi desen karın tokluğu ve özgürlüğünden başka beklentisi olmayan demek.

EEEEEE O ZAMAN MOTORLA İŞÇİ KARDEŞ DEMEEEEEEK.

BÜTÜN İŞÇİLER BİRLEŞİN !!!!!! MOTOR ALIN !!!!!!!

EKONOMİK VEEEEEEEĞĞĞ DOĞAYLA DOST BİR YAŞAM BİÇİMİNE KATILIIIIIIINN.

HEPİMİZİN BAYRAMI KUTLU OLSUN.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu başlık sadece kutlama amaçlıdır, ikili tartışmalara çekilmemesi tekrar tekrar rica olunur :)

hadi ordan lenn...:p kendin Valiye fırça atıyon...bize tekrar tekrar rice ediyon...yakaladık açığını...:p bari bir ilki gerçekleştirde kendine ceza ver...:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Prometheuscuğum bugünlerde gözüme daha bir hoş görünüyorsunuz.Nice bayramlara.

77 deki 1 Mayısta 14 yaşlarında ve olup bitenin farkındaydım.:wiinkk:
O gün bayramdı ama şimdi değil.(gerçi idare bahar bayramı derdi,dilleri işçi bayramı demeğe varmazdı,korkardı işçi demekten,öcüüüüü,böööööööğ)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Birlik, beraberlik, sınıfsız, sınırsız bir dünya için.
Yaşasın İşçi Bayramı



hocam bu yazdıklarına sende inanıyormusun...birlik olurmu bu memlekette...


ya beraberlik....hele ki sınıfsız bir türk toplumu düşünebiliyormusun...


sınırsız dünya diyorsun ama muhtemelen Globalizme karşısın...çünkü diğer düşüncelere aykırı bir olgu sınırsız bir dünya...


gücetapan bir toplumun gücetapan bireyleriyiz...

gücetapanlara vatandaş deniliyor...:pale:

gücetapmayanlara terörist...:pale:


Ben böyle duyarsız toplumunnn........:p ...........bir parçası olmak istemedim asla...:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst