Bir kayıp çocuk aranıyor !!! ( Amasya )

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az önce bana gelen bir maili bir nebze de olsa yararım dokunur diye düşünerek size de ulaştırmak istedim :salut: :salut:

_____________________________________________________________________________________________________

KAYIP ARANIYOR!!! LÜTFEN BU FOTOĞRAFI YAYALIM!!! AMASYA

kayp.gif


BÖYLE ÖNEMLİ BİR MAİLİ FARKEDEREK OKUDUĞUNUZ İÇİN ÖNCELİKLE TEŞEKKÜRLER.
GLOBAL DÜNYANIN STRESİ ALTINDA KÖRELMİŞ DUYGULARIMIZ, NE YAZIK Kİ, BÖYLE
KÖTÜ OLAYLAR YAKININIZDAN BİRİNİN BAŞINA GELDİĞİNDE ORTAYA ÇIKIYOR.

LÜTFEN SİZ DE BU DURUMA KAYITSIZ KALMAYIN VE HERGÜN ONLARCA ATTIĞINIZ
MAİLLERDEN BİRİNİ EGEHAN İÇİN İLETİN. NE KADAR ETKİLİ OLABİLİRİZ DİYE
SORGULAMAKTANSA NE KAYBEDERİZ VE NE KAZANIRIZ DİYE DÜŞÜNMEK
SANIRIM EN İYİSİ ...

BUGÜN 16. GÜN ...

AMASYA Merkeze bağlı Sarayözü Köyü'nde 18.06.2008 tarihinde evinin önünde 5-10 dk. içinde
kaybolan 2.5 yaşındaki Egehan'dan O GÜNDEN BERİ HABER ALAMIYORUZ !!!!!!!!!
( Kayboluşundan bir gün önce çekilmiş olan fotoğrafları aşağıda bulunmaktadır. )

İstanbul'da oturan, yaz tatili ve düğün için memleketlerine giden aile artık onun kaçırıldığını düşünmeye başladı.
Sivil savunma ekipleri, jandarma ve akut tarafından gece gündüz yapılan arama çalışmalarına son verildi.

Küçük bir köy olan Sarayözü'nde herkesin birbirini tanıdığını siz de tahmin edersiniz.
Yapılan aramalarda bulunamadığı için geriye tek ihtimal kalıyor, kaçırılmış olabilir.

Köyde son günlerde birkaç yabancının bulunuyor olması ve
o günden sonra onların da görünmeyişleri akla ne yazık ki kötü şeyler getiriyor.

Çevre illere de dağıtılan ilanların dışında, son bir umutla, tüm Türkiye'ye bu durumu bildirmeye çalışıyoruz.
LÜTFEN SİZLER DE YARDIMCI OLUN VE BU MAİLİ TANIDIĞINIZ HERKESE İLETİN.

MİNİK EGEHAN'I BULALIM !!!

İRTİBAT TELEFONU:
SERDAR ÇIPLAK : 0535 368 05 74
EV : 0358 224 01 00
E-POSTA : [email protected]


kayp.gif


kayp1.jpg


kayp2.jpg


kayp3.jpg


kayp4.jpg


:salut: :salut: :salut: :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Allah'ın izniyle inşallah bulunur :pale: üzücü bi durum :pale:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ailemin beni daha 2.5 yaşımdayken kimsenin gözetimi olmadan tek başıma sokağa bıraktığını sanmıyorum.Neresi olursa olsun.

Bence çiftlere ana-babalık eğitimi + çocuk bakma ehliyeti tarzı bir yetkinlik belgesi verilmeli.Şimdi "kaçırana hiç mi kızmıyorsun ?" diyeceksiniz.O konunun başka bir boyutu.

Umarım bulunur...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayfayı sadece okuyup geçmediğiniz için ve bulunması yönündeki iyi dilekleriniz için teşekkür ederim :salut:

@ Shrieker

Boşa yazılan mesajların arasında anlamlı bir mesaja yer verdiğin için
ve olaya farklı bir boyuttan baktığın için ayrıca teşekkür ederim :salut:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
ne kadar güzel bi çocuk inşallah en kısa zamanda bulunur
allah sabır versin ailesine
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
16 gün olmus .. vay vay vay.. En kısa zamanda bulunur inşallah..
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
su mubarek ayda elimden dua etmekden baska bişi gelmiyor umarım bulunur Allahım ne olursun
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bu kadın TV ye cıkmıstı bılıyorum bu cocugu İstanbulda otobusde hava alanında gorenler olmustu ıns bulurlar...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Allah kimseye evlat acısı eksikliği vermesin inşallah kısa zamanda bulunur.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Allah ana babasına sabır versin. Resme baktığımda annesinin acısını yüreğime sığdıramıyorum. Ne yapsın zavallı ! Dileğim bu mübarek günlerin ümmetine inşallah en kısa sürede perişan olmuş ana babalar sevinirler.
Merhametli toplumumuz adına acılarınızı paylaşıyor ve arkanızda olduğumuzu belirtiyorum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
208
üzüldüm doğrusu bişey diyemiyorum annesi çok zor bi durumda umarım bulunur :salut:
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
45
çok üzüldüm çok kötü bir durum inşallah bir an önce bulunur allah yakınlarına sabır versin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tez zamanda bulunur inşallah
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
90
Allah kimsenin başına vermesin.İnşallah en kısa zamanda bulunur...:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst