Beğendiğinize sevindim. Motorla eve gitmek zorundaydı . Sanayide bırakılacak bir yer yoktu. Yanımızda kilit vs herhangi bir önlemde yoktu. Biz arabayla çıktık, süren arkadaşta motorla çıktı yola. Zaten biz arabayla onu takip ede ede gittik. Bir nevi arkasını kollamak için. Korumaları, montu, kaskı tamamdı. Eve giderken sanayi sitesinin içerisinde bizim tarafımızdaki şerit (geliş gidiş arasında kaldırım var) boş olduğundan emin olduktan sonra yapılmış hareketlerdir. Sonra yolumuza devam ettik. Tehlike arzedecek birşey olsaydı kesinlikle yapmazdık.