Bir günde Beypazarı , Nallıhan , Bolu Abant , Kızılcahamam

Katılım
2 Mar 2015
Mesajlar
14
Geceden hazırlık başladı sabah erkenden yola çıkılacak
Alparslan abiden çadırı ve sandalyeyi alacağım sıra ertesi gün yağmurlu olacağını konuşup çadır işini iptal ettik : Puan:

rl7YwL.jpg


Sabah saat 08:13 ayaştayım (gölbaşından sabah 7 de çıktım)

YeI4cG.jpg


Ve beypazarına geldik saat 9 civarı
937YVc.jpg




Ve nallıhan kuş cenetti (ilk defa geldim bende)

[/IMG]
PlyMZ1.jpg

WYd9Cj.jpg

zRzbID.jpg

1cvkxK.jpg

SZz5gc.jpg

nTLOKB.jpg

Nalııahndan çıkmadan benzinlikte sigara molası
XCRvbb.jpg

Az kaldı
IJSQfL.jpg

4e16sB.jpg

Geldik sayılır
YtveHS.jpg

2xhbig.jpg

KH6wx4.jpg

abanta geldim
RAbTN9.jpg

vbdyid.jpg

OytjBz.jpg

Ahofbn.jpg

Biraz temiz hava ve kaldığımız yerden devam
7wcjFG.jpg

Hamak bulurumda yatmam mı
jL6Y8S.jpg

Shadowummda karsımda
fc9Pal.jpg

Soğuksu milli parkı (Kızılcahamam)
kDWOht.jpg

Çok acıktım (ilk yemeğim) yemeği yiyip ankaraya dönüyoruz
yNXssv.jpg
 
Katılım
2 Mar 2015
Mesajlar
14
Teşekkür ederim. Geçtiğimiz persembe günü gittim hava güzeldi ama abantın içi her zamanki gibi biraz soğuk :)
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Sağlam bi ekiple kamp güzel olurdu Abant'ta aslında. Havalar biraz daha iyi olunca yapmur çamur olmadan kamp yapmak lazım veya Yedi Göller'de
 
Katılım
2 Mar 2015
Mesajlar
14
Aynen iyi olabilir ama bu ara kamp biraz üşütücü olabilir
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Yakışıklı motor,güzel gezi.
Paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst