kerem-merter Katılım 29 Mar 2006 Mesajlar 34 17 Şub 2007 #22 idealis bir motor teşekkür ederiz saolun emekleriniz için
blackberry Katılım 9 Eyl 2006 Mesajlar 332 17 Şub 2007 #23 uzun yol seyehatleri için mükemmel bir motor yoksa 3 tekerlekli arabamı demeliydim...
idariders1816 Katılım 14 Şub 2007 Mesajlar 18 17 Şub 2007 #24 iki tekerden şaşmam ATV bile kullanmam ama zevkler ve renkler hiçbir zaman tartışılmaz tabiki :queen:
iki tekerden şaşmam ATV bile kullanmam ama zevkler ve renkler hiçbir zaman tartışılmaz tabiki :queen:
S savtunemir_34 Katılım 15 Şub 2007 Mesajlar 48 17 Şub 2007 #25 ya bu ne biçim motor bununla usküdar sahilde harika tur yapılır ne dersiniz ?
TOMY Katılım 27 Eyl 2006 Mesajlar 18 18 Mar 2007 #26 yurube olummmm kım tutar senı gectıgı yer yanıyo valla
zx12r Katılım 7 Mar 2006 Mesajlar 422 20 Mar 2007 #28 çok guzel yaa turkiyede olsa "geçme beni geçerim seni - babam saolsun - rahmetlide sollardı" gibi seyler yazarlardı hehehehehe
çok guzel yaa turkiyede olsa "geçme beni geçerim seni - babam saolsun - rahmetlide sollardı" gibi seyler yazarlardı hehehehehe
Hakan02 Katılım 25 Tem 2005 Mesajlar 119 20 Mar 2007 #30 Çok Güzelmiş Keşke iki teker olsaydı. Birde Türkiye de olsaydı
R -R6- Katılım 19 Mar 2007 Mesajlar 27 24 Mar 2007 #31 hmmmm ben bu makinenin geçenlerde tanıtımını gördüm biryerlerde .... ama motorsiklet değil ..... araba olarak tanıtıldı
hmmmm ben bu makinenin geçenlerde tanıtımını gördüm biryerlerde .... ama motorsiklet değil ..... araba olarak tanıtıldı
xnode Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 6 Eki 2006 Mesajlar 488 1 May 2007 #32 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. iyi de kardeş bu ne motor, ne araba, ne atv. yoldaki bir motor öbeği olmuş heh heh ))