Bir De buna Bakin

Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
uzun yol seyehatleri için mükemmel bir motor yoksa 3 tekerlekli arabamı demeliydim...
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
18
iki tekerden şaşmam ATV bile kullanmam ama zevkler ve renkler hiçbir zaman tartışılmaz tabiki :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
çok guzel yaa turkiyede olsa "geçme beni geçerim seni - babam saolsun - rahmetlide sollardı" gibi seyler yazarlardı hehehehehe
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
27
hmmmm ben bu makinenin geçenlerde tanıtımını gördüm biryerlerde .... ama motorsiklet değil ..... araba olarak tanıtıldı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi de kardeş bu ne motor, ne araba, ne atv.
:)
yoldaki bir motor öbeği olmuş heh heh :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst