Bir De buna Bakin

Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
42
Tamamen Gercektir Ve Canada Torontoda Arkadasim Tarafindan Cekilmistir. Iste Resim :


icatkanadavo5.jpg


Motorun Adindan Emin deilim ama Sanirim 'Roadster Can-Am Spyder 2008' olmasi gerek.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
Vaaayyyyyysssss Ne Garİp BİŞey Onu Her Mİde Kaldirmaz Şahsen Ben Ona Bİnmem Ama Sahİbİ GenİŞ DÜŞÜnÜp AlmiŞ Bİtane Resmİ Burda Yayinlamak İÇİn ÇektİĞİn EmeĞİne SaĞlik KardeŞİm Sİzİn Gİbİlerİn Sayesİne DeĞİŞİk Şeyler GÖrÜyoruz SaĞolun Varolun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla makıne güzelmişte eksozun bırı hanyaya bakıoo öteki konyaya bakıooo..dikkatlı bakarsanız...tekellanide kamyondan calmıslar herhalde....hele diyom bızım as900 ün lastıgı gayıpppp:p ...kaç hp acabaaaa:cyclopsan
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
Bu makinanın viraj kabiliyeti nasıldır acaba? Pek sağa-sola yatmayacakmış gibi duruyor.Sahibi drift yapıyordur herhalde virajlarda :mrgreen:
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
bu icat uçabiliyomu :queen: sanki birazdan bi yerlerden kanatlarını çıkarıp uçacakmış gibi bi hava sezdim Ben bunda :p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yok yaww benı 3 tekerleklıer sarmıyo devrılır bunlar yagerı 2 teker onde bıraz zor devrılır gıbı ama cok garııp bısı ama gusel :) evet egzozlar yamuk vurmus herhlade bı tarafa... Burda ızlmeıstım ama Japonların yaptıgı 3 teker bısı var o superdı :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Iyk bu ne be... Pastaneci motorunun kralı...
Aralardan gidemez , dağa tırmanamaz , kaldırımdan atlayamaz ne işe yarar bu?
Salak gibin Starbucks önüne parketmek için bu parayı verene acırım ben :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
101
yalnız bu bombardierin motoru değil 9 şubat ta full sitesi açılacakmış şuan geri sayımda 7 saati var o alet bundan çok daha iyi
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst