- Katılım
- 31 Ağu 2017
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar başlıkta da yazdığım gibi bu gün dip gaz giderken bir anda yavaşlama oldu debriyajı çekmemle devir sıfıra düştü. Başta benzin filtresi falan tıkandı zannettim ama benzin geliyor motorda hiç ateşleme yok buji kablosunu çıkardım motora tuttum kıvılcım yok pipoda sorun olabileceğini düşündüm ama o da geçiriyor başından böyle bişey geçen deneyimlenen varsa yardımcı olursa çok sevinirim