Binlerce motorcu toplandık yazdıkları şeye bakın !

Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
sesimizi duyurmak için toplandık,çabaladık oldu ve ya olmadı onu zamanla görür ve ya duyarız.ama öbür konu var yolda konvoy halinde giderken O kadar'da yazıldı söylendi korumalarınızı takmıyorsunuz ama kasksız bari gelmeyin konvoya diye ama ,eyleme gidiyorsun kafanda kask yok,konvoy'da gaz açıyorsun,teker yapıyorsun,ondan sonra seni ,beni gören serseri motorcular diyor.ben kabul etmiyorum O kelimeyi ve digerlerini ama O kaz kafalı motosiklet sürücüleri tüm kelimeleri kabul ediyor.ne işin var kardeşim senin O şekilde tepki konvoyunda,artistlik yapacaksan git başka yerde yap ! ne yeri,ne zamanı orası,ayıptır ya ölen arkadaşımıza bari saygınız olsun.
bir zaman gelicek sen'de O hareketlerin sonucu kaza yapıcaksın,belki kafanda olmayan kask yüzünden dört kolluya biniceksin ( Allah korusun yine'de ),biz diğer motosiklet sürücüleri arkandan yazık oldu diyecegiz,ben demiyorum dogruyu söylemek gerekirse,adam gibi binin kardeşim motosiklete..milletin kafasındaki serseri motorcular imajını,söylemini artık zihinlerden silmeli,kendimizi diğer araç sürücülerine benimsetmeliyiz.
kaç kişi yanımıza gelip iki laf etse hemen konu kafasında kask olmayan gazcı motosikler kullanıcılarına dönüyor sohbet,yok motosiklet sürücüleri böyle,şöyle anlat anlata bilirsen.kendi adıma karar aldım birdaha kafasında kask olmayan motosiklet sürücülerinin oldugu ve akrobasi hareketler yapılan bu tarz toplu sürüşlere katılmayacagım.gitsem bile gruptan ayrı gidecegim.milletin saygısı yerine tepki çekmeye niyetim yok malesef.

gercekten sana katılıyorum dün gelen herkese teşekkür ederim ama bağzı arkadaşlar amacını aşan tavırlar sergiledi
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
sesimizi duyurmak için toplandık,çabaladık oldu ve ya olmadı onu zamanla görür ve ya duyarız.ama öbür konu var yolda konvoy halinde giderken O kadar'da yazıldı söylendi korumalarınızı takmıyorsunuz ama kasksız bari gelmeyin konvoya diye ama ,eyleme gidiyorsun kafanda kask yok,konvoy'da gaz açıyorsun,teker yapıyorsun,ondan sonra seni ,beni gören serseri motorcular diyor.ben kabul etmiyorum O kelimeyi ve digerlerini ama O kaz kafalı motosiklet sürücüleri tüm kelimeleri kabul ediyor.ne işin var kardeşim senin O şekilde tepki konvoyunda,artistlik yapacaksan git başka yerde yap ! ne yeri,ne zamanı orası,ayıptır ya ölen arkadaşımıza bari saygınız olsun.
bir zaman gelicek sen'de O hareketlerin sonucu kaza yapıcaksın,belki kafanda olmayan kask yüzünden dört kolluya biniceksin ( Allah korusun yine'de ),biz diğer motosiklet sürücüleri arkandan yazık oldu diyecegiz,ben demiyorum dogruyu söylemek gerekirse,adam gibi binin kardeşim motosiklete..milletin kafasındaki serseri motorcular imajını,söylemini artık zihinlerden silmeli,kendimizi diğer araç sürücülerine benimsetmeliyiz.
kaç kişi yanımıza gelip iki laf etse hemen konu kafasında kask olmayan gazcı motosikler kullanıcılarına dönüyor sohbet,yok motosiklet sürücüleri böyle,şöyle anlat anlata bilirsen.kendi adıma karar aldım birdaha kafasında kask olmayan motosiklet sürücülerinin oldugu ve akrobasi hareketler yapılan bu tarz toplu sürüşlere katılmayacagım.gitsem bile gruptan ayrı gidecegim.milletin saygısı yerine tepki çekmeye niyetim yok malesef.

protesto sırasında yaşananlar ile ilgili söylenecek çok şey var...
toplanma noktasındaki düzenden tutunda kılık kıyafet , trafiğe çıkış , konvoy düzeni , toplu sürüş kuralları , basın açıklaması , protesto sonrası dağılma vb.
hepsinde bazı eksiklikler vardı...

bunun sebebi ; bu ve bunun gibi etkinlikleri yapmak için illa bir murat'ı kaybetmeyi beklememizdir. murat'ı kaybetmesek bir araya da gelmeyecektik.
illa ki bir araya gelmek için elim bir kazanın bizleri tetiklemesi mi gereklidir.
sürekli ve düzenli olarak bu eylemleri gerçekleştirsek dün yaşananlar gibi bölük pörçük olmayacak daha bilinçli ve yerinde hareketler gerçekleşecek ve insanların kulaklarına su kaçmış olacaktır.
eylemlerin devamı için çay kahve iftardan ziyade gerçek toplantılar düzenlenmelidir.

toplanma noktasına scoooterturk ayrı bir yerde toplanarak hep beraber geldi...
hayabusa grubu hep beraber geldi...
bir takım ss sürücüsü hep beraber geldi ne toplanma noktasında ne de haber yazılarında MT yoktu.... :(
motordelisinden bir arkadaş tek başına park alanını düzene koymaya diğer MD li kişiler ise Murat'ın resimli afişlerini ve motosikletleri fark edin stıcerlerini dağıtmak için uğraşıyordu...

bizden birtek metehan'ı gördüm onuda mavi şortundan tanıdım... :)

hani bizim MT grubu nerdeydi...
sorsak 1000 -2000 adet MT t-shortü satılmıştır. ama kendimden başka kimsede göremedim MT t-shortünü bu gibi durumlarda bir araya gelip birbirimizi bulup tanımak için almadık mı onları... MD t-shortü giymiş bir sürü kişi vardı...

sevgili sitemin istanbuldaki 2 moderatörü de gelememiş gelip bizleri bir araya toplasaydınız grup sürüşünün ne olduğunu bilincimizi farkındalığımızı MT olarak herkese gösterseydik olmaz mıydı ?

taş oradaydı eliniz neredeydi demekten alıkoyamıyorum kendimi...
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Organizasyona katılamadım fakat basındaki video ve fotoğraflara göz gezdirdim. Motosikletler için yollardaki tehlikelere karşı tepki olmak amacıyla toplanılmış bir organizasyonda birçok kasksız, şortlu, teker yapan, gaz açan vs. gibi her tür mantıksız hareketi yapan motosiklet kullanıcıları vardı.

Bizim öncelikle bu arkadaşları bilinçlendirmemiz lazım ki sonra motosiklete karşı olan toplumumuzu bilinçlendirebilelim.
Motosiklet kullanan arkadaşlar ile arada sohbet ediyoruz. Hepsi de konuşurken hiç hata yapmadığından, kurallara uyduğundan, korumalarını eksiksiz giydiğindeni hız konusunda dikkat ettiğinden bahsediyor. Ama ne yazık ki %90'ı sadece lafta kalıyor. Yanından motosiklet geçse direkt olarak yarış moduna giriyor, önünde boş bir yol görse motosikletinin hız sınırlanırını zorluyor, vs.

Şimdi yapmamız gerek şey öncelikle kurallara uymayan arkadaşları uyarmak hatta kurallara uymaları için zorlamak. Aksi takdirde toplum böyle motosiklet organizasyonlarını her zaman kulak arkası edecektir.
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Böyle hareketleri yurtdışındaki bir protestoda yapsa ( o düşüncesizler ) ne olur acaba çok merak ediyorum. ( Yazıklar olsun düşüncesiz,cahil,vicdansız kafalar. )
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Aşırı hız ve su birikintisinin yüzünden malesef kaza oldu. Hız düşük olsaydı korumalar kurtarırdı. Ancak aşırı hızda hiçbir şey kurtarmaz :farao: çuvaldızı başkasına batırırken iğneyide kendimize batırmakta fayda var.
 
Katılım
20 Eki 2009
Mesajlar
27
Bende anlamadım, madem sana saygı duyulmasını isteyerek böyle bir korteje katılıyorsun... Öncelikle katıldığın amaca senin saygın olsun...Bende ordaydım... gördüklerim karşısında hala şaşkınım.

Hadi geçtim diğer korumaları kullanmamalarını... kolunda kask taşımak da neyin göstergesidir? Hepimiz o sıcakta yanıyoruz, hepimiz terliyoruz...

Ama eminimki o sıcakta motor üstünde full koruma terlemek, o sıcakta hastane odasında terlemekten veya sevdiklerimi arkamda benim için ağlar bırakmaktan daha çekilir bir derttir...Ve yine eminimki, kolda kask taşıyarak veya cıbıldak bir şekilde motor üzerinde teker yaparak kimseyi etkileyemedikleri gibi aksine itici oluyorlar...

Evet, sudan sebeplerle, katil bariyerlerle veya katil kafes sürücüleri yüzünden ölmek istemiyoruz.. Lütfen bizde üzerimize düşeni yapalım. Hem kendimiz hem sevdiklerimiz için...

dipnot: tşört nasıl alabilirim?



sesimizi duyurmak için toplandık,çabaladık oldu ve ya olmadı onu zamanla görür ve ya duyarız.ama öbür konu var yolda konvoy halinde giderken O kadar'da yazıldı söylendi korumalarınızı takmıyorsunuz ama kasksız bari gelmeyin konvoya diye ama ,eyleme gidiyorsun kafanda kask yok,konvoy'da gaz açıyorsun,teker yapıyorsun,ondan sonra seni ,beni gören serseri motorcular diyor.ben kabul etmiyorum O kelimeyi ve digerlerini ama O kaz kafalı motosiklet sürücüleri tüm kelimeleri kabul ediyor.ne işin var kardeşim senin O şekilde tepki konvoyunda,artistlik yapacaksan git başka yerde yap ! ne yeri,ne zamanı orası,ayıptır ya ölen arkadaşımıza bari saygınız olsun.
bir zaman gelicek sen'de O hareketlerin sonucu kaza yapıcaksın,belki kafanda olmayan kask yüzünden dört kolluya biniceksin ( Allah korusun yine'de ),biz diğer motosiklet sürücüleri arkandan yazık oldu diyecegiz,ben demiyorum dogruyu söylemek gerekirse,adam gibi binin kardeşim motosiklete..milletin kafasındaki serseri motorcular imajını,söylemini artık zihinlerden silmeli,kendimizi diğer araç sürücülerine benimsetmeliyiz.
kaç kişi yanımıza gelip iki laf etse hemen konu kafasında kask olmayan gazcı motosikler kullanıcılarına dönüyor sohbet,yok motosiklet sürücüleri böyle,şöyle anlat anlata bilirsen.kendi adıma karar aldım birdaha kafasında kask olmayan motosiklet sürücülerinin oldugu ve akrobasi hareketler yapılan bu tarz toplu sürüşlere katılmayacagım.gitsem bile gruptan ayrı gidecegim.milletin saygısı yerine tepki çekmeye niyetim yok malesef.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
orda bulunup sesimizi duyuran arkadaşlara çok teşekkür ediyorum , imkanım olsaydı bende orda bulunmayı cok istiyordum, inşallah amacına ulasır
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar sıcak ramazan ve çok uzak mesafe olmasına karşın arkadaşlarımız nerelerden kalkıp gittiler... tamam aralarda eksiler olacak ama yapmayın bikerede kendinizi tebrik edin..başarınız için
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
arkadaşlar sıcak ramazan ve çok uzak mesafe olmasına karşın arkadaşlarımız nerelerden kalkıp gittiler... tamam aralarda eksiler olacak ama yapmayın bikerede kendinizi tebrik edin..başarınız için

iyi hoş diyorsunda geldinmi bilmiyorum orda sesimizi duyurmak amaçlı toplandığımızı düşündüm en onde bir pick up kasasında kamereman çoğunluk öne geçip hava atmanın peşinde eşimle beraber geldimyola cıktıktan sonra bir ara dönmeyi düşündüm kalabalık şekilde gidiyoruz yanımdan biri gaz açıp yürüyor obur yanımdaki zig zag çizio ben daha bilinçli olmayı beklerdim teraziye koydığumuz zaman artıları eksileri ben tabrik edemiyorum hatis :farao:
 
Katılım
20 Eki 2009
Mesajlar
27
aynen

iyi hoş diyorsunda geldinmi bilmiyorum orda sesimizi duyurmak amaçlı toplandığımızı düşündüm en onde bir pick up kasasında kamereman çoğunluk öne geçip hava atmanın peşinde eşimle beraber geldimyola cıktıktan sonra bir ara dönmeyi düşündüm kalabalık şekilde gidiyoruz yanımdan biri gaz açıp yürüyor obur yanımdaki zig zag çizio ben daha bilinçli olmayı beklerdim teraziye koydığumuz zaman artıları eksileri ben tabrik edemiyorum hatis :farao:


+1 katılıyorum
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
hatıs dostum sen muhalefet olmaktan baska ne yaparsın allahaskına senı bır arkadas cagırmıs baska bır yazıda okudum adam gel arkamda goturıyım senı bu pazarkı basına acıklamasına ıstersen demıs sen bana uygun degıl demıssın heryazıda atıp tutuyorsun yapma allah askına yaa...arkadaslar ben bırkere kortej eslıgınde motorsıklet fuarına gıttım bırdaha kesınlıkle kortej eslıgınde gıtmem herkes bırbırlerınle yarıs halınde adam gazı acıyor sacma sapan hareketlerde bulunuyor dıgerlerıde ona yetısıcem dıye gazı acıyor garıbanım 200cc-250cc motor nekadar hızlı gıderse artık bızde maalesef kortej anlayısı yok duzgun gıdenler var tabı ama o bozanlar yuzunden kortej mortej kalmıyor.basına gelınce ıyı yada kotu tepkımızı ortaya koyduk adamlar motoru fazla umursamadıgı ıcın anca bu kadar yazıyor maalesef turkıye burası basınıda polısıde motorsıkletcılere bakıs acıları ve anlayısı bu kadar....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst