Bikaç video (embesillik mi desem, şanssızlık mı desem...)

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
ilk yorum benden:mrgreen: guzel paylaşım olmuş iyi güldüm sağol dostum:cat:
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
buda benden harbıden manyak artık dunyadan ılıskıısnı kesmıs ınsnalar encokta haybusanın arkasından dusen kıaz acıdım ıbnenın evledı kaldırıyon madem kafayaı kıza kaldırcanı soyle one gor tutunsun vah vah vahhhhhhhhhh:salut:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Adı üzerinde,Aptal video'ları! En aptalıda arabanın üzerine çıkıp direğe girenmiş.:cherry:

"derbici_52",Amman diyim kardeş mod'lar gelmeden yorumu değiştir.Yoksa uyarı alırsın:).
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
23
dızzzzzzzzzzztttt :d cevap veriyorum kesinlikle embesillik hatta dangalaklıkta diyebiliriz :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst