Biib.. Biibb.... Ben Geldim Motti 150t-5

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm arkadaşlar bende aranızdayım artık motti 150t-5 aldım taze taze çarşambayada rüzgar yüzümüze değecek inşallah.İlk defa bir motosikletim oldu maxi scoter ama olsun başlangış yapalım ufaktan ufaktan gerci gönüldeki başkaydı ama olsun.Aygün'den aldım motorumu Ercüment ve Levet abiye gösterdikleri yakın ilgilerinden dolayı tekrar buradan teşekkür ederim.O bu şu önemli değil çin markasında olarak bence öneli olan ilgi ve alaka onuda aygünde gerçekten hissediyorsunuz (tabii daha arıza yapmadık :queen: )neyse artık gezilerde bende varım işten arta kalan zamanlarda inşallah ha bide a2 eksik şimdilik b ile idare en kısa zamanda onuda aldıkmı tamamdır saygılarla, Allah herkeze nasip etsin hoşcakalın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst