- Katılım
- 26 Haz 2015
- Mesajlar
- 49
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar benzin aldığımda yanında yağ da katmam gerekiyor mu bu motora ? 4 zamanlı motorlarda gerek yok diye okudum bi kaç yerde ama bilgili arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim ? Motor dünyasına yeni başladığım için bi bilgim yok. Mesela depoyu fulledim ( Depo 6,5 lt ) ne kadar yağ ve hangi ya katmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkürler