Bi gelin kararsızlık var (gt250r - gt650r)

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Bu ateş pahası benzin fiyatlarında bencede 250lik hyo alman daha mantıklıdır. Hatta bana 250cc motorun yaktığı benzin bile fazla olduğundan satmayı düşünüyorum, senin için hayırlısı olsun...
650liklerin 2009 ve sonrası enjeksiyonlu ama 2. el enjeksiyonlu GT650R a hiç rastlamadım, piyasası o kadar durgun.
 
Katılım
24 Eki 2012
Mesajlar
3
foruma yeni katıldım bilgileri mi paylaşmak isterim (internetten edindiğim bilgiler) parça sıkıntısı vs st-kanuni de yok eğer sıfır alırsan çok rahat edersin 5 yıl kafadan binersin ben gt250r yi tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
30
650'nın sesi yok diyenlere derinden bir yuh cekıyorum. Akrep'lı two bro'lu 650 comet surdum ASFALTI KIRIYOR !
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hyosung karion bile benim gözümde daha güzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst