- Katılım
- 19 Ağu 2011
- Mesajlar
- 601
Bu ateş pahası benzin fiyatlarında bencede 250lik hyo alman daha mantıklıdır. Hatta bana 250cc motorun yaktığı benzin bile fazla olduğundan satmayı düşünüyorum, senin için hayırlısı olsun...
650liklerin 2009 ve sonrası enjeksiyonlu ama 2. el enjeksiyonlu GT650R a hiç rastlamadım, piyasası o kadar durgun.
650liklerin 2009 ve sonrası enjeksiyonlu ama 2. el enjeksiyonlu GT650R a hiç rastlamadım, piyasası o kadar durgun.