Bi bakarmısınız

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Sayın MT ailesi
Ben çok konuşup sizleri yormak istemiyorum. Sizden tek ricam beni bu dertten kurtarın.
Ben burçelikte güvenlik görevlisiyim. 21 yaşındayım ve 6yıldır motosiklet kullanıyorum. Malesef geçen sene motosikletimi satmak zorunda kalmıştım. Yaz geldi yanımdan geçen motosikletli arkadaşlara hüzünlü gözlerle imrenerek bakmak koyuyor. Kredi kartım yok hiç kullanmadım. Bursada yaşıyorum ve senetle bir motosiklet almayı düşünüyorum. Japon olsun istiyorum. Çinle uğraşmak istemiyorum. Eğer senetle japon motosiklet satan bir yer varsa bilgilendirirseniz sevinirim.
Saygılarımla Aliş Uğur Boğa.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Senet ile japon motor satışı yok ne yazıkki hocam . Çinli motorları bile senetle satmıyorlar . Belki evkurdan falan çıkabilir ama onlarda da anca çinli scooter'ler falan olur .
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Sayın MT ailesi
Ben çok konuşup sizleri yormak istemiyorum. Sizden tek ricam beni bu dertten kurtarın.
Ben burçelikte güvenlik görevlisiyim. 21 yaşındayım ve 6yıldır motosiklet kullanıyorum. Malesef geçen sene motosikletimi satmak zorunda kalmıştım. Yaz geldi yanımdan geçen motosikletli arkadaşlara hüzünlü gözlerle imrenerek bakmak koyuyor. Kredi kartım yok hiç kullanmadım. Bursada yaşıyorum ve senetle bir motosiklet almayı düşünüyorum. Japon olsun istiyorum. Çinle uğraşmak istemiyorum. Eğer senetle japon motosiklet satan bir yer varsa bilgilendirirseniz sevinirim.
Saygılarımla Aliş Uğur Boğa.

Kredi senet sepet bulaşma kardeşim, tebrik ederim bende çalıştığımda asla ve kataa kredi kartı zırt zurt almadım, vermeye kalktılar redd ettim, bankamatik yüzüme gözüme çok.

Sabır, bir kenera atıver, damlaya damlaya derya olur inşaallah, sabr et sözüm bukadar.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Teşekkür ederim carbondioxid kardeşim. Fakat ben öyle biriktirmeye kalkarsam biriktiremem. Ancak borcum olursa öderim.
Çok şükür borçlarımın hepsini ödedim.Sıra motosiklet almakta allah izin verirse bu yaz almak istiyorum bir şekilde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

Hayırlısı mitoqondri kardeşim bakalım görüşmeye gideceğim yarın birkaç banka ile.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Carbondioxid dediği gibi biriktir, kredi çekeceksin belli bir faiz çıkacak ama biriktirirsen o vereceğin faizi benzin parası yaparsın tabiki 1 sene daha sabır ya da biraz birikimin varsa al çinli geç ben 2 seneyi aşkın kullanıyorum arada sırada sıkıntı çıkarıyor ama huyunu öğrenince geçinip gidersin :)
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Ben euro yükselmeden önce sorduğumda en düşük vakıf bank verdi,0.99 olması lazım faiz oranı bir bakın derim..
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
eldem evkur gibi yerlerde güzel motorlar var bizim burda eldem diye bi mağaza var suzuki inazuma hyosung falan var ve senetle veriyorlar eldem orlarda varsa bi bak evkurda daelim var ama bulaşma boşver başkada bildiğim yok en iyisi kredi çek 2.ci el daha büyük cc alırsın yoksa 13liralık inazuma sana senetle 18-19liraya gelir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst