Beyaz motora hangi renk jant güzel gider Plasti Dip

Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
104
Beyaz motora hangi renk jant iyi gider ben yeşil yada turuncu düşündüm kararsızım sizin önerdiğiniz başka renk varmı
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
beyaz olduğu için ne koysan gider ama sana tavsiyem neon grubu olsun alacagın plastidip neon kırmızı neon sarı neon yeşil neon mavi kırmızıyla sarı çok göze çarpar

https://www.google.com.tr/search?q=plasti+dip+motorcycle&espv=2&biw=1360&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIt-KAuPKOxwIVxlksCh1G-AP0#imgrc=fsn_lM0YCDhFfM%3A

https://www.google.com.tr/search?q=plasti+dip+motorcycle&espv=2&biw=1360&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIt-KAuPKOxwIVxlksCh1G-AP0#imgrc=ODU2i9Lee12mPM%3A
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
104
beyaz olduğu için ne koysan gider ama sana tavsiyem neon grubu olsun alacagın plastidip neon kırmızı neon sarı neon yeşil neon mavi kırmızıyla sarı çok göze çarpar

Baya karasızım hepsi güzel duruyor yeşili ben çok severim ama yeşilde çokmu abartı bilmiyorum
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
24
O zaman açık mavi yapsan olur bence photoshoptan anlıyorsan dene derim çok yararlı olur senin açından
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
104
bana kalırsa neon kırmızı yap lastık siyah ve siyahla uyumu çok hoş olur hatta manetleride kırmızı yaparsan baya yakışıklı olur

Bu kırmızı biraz aklıma yattı yan kapakçıkları bide egzozun üstünde bi parçayla beraber jantı kırmızı yapabilirim güzel dururmu sizce
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bu kırmızı biraz aklıma yattı yan kapakçıkları bide egzozun üstünde bi parçayla beraber jantı kırmızı yapabilirim güzel dururmu sizce

bana kalırsa öyle çok fazla yerini boyama derim jant manetler birde arka tutacak demirini boyarsan guzel olur egsoz a falan hiç girme yan kapaklarada girme girme derim ben sürtunmeden aşınıyor çünkü
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
104
bana kalırsa öyle çok fazla yerini boyama derim jant manetler birde arka tutacak demirini boyarsan guzel olur egsoz a falan hiç girme yan kapaklarada girme girme derim ben sürtunmeden aşınıyor çünkü

1krRXB.png
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

Aqgjaq.png
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst