Beyaz Honda pcx 125 34 JT 7897 plakalı motorum çalındı :(

Katılım
8 Nis 2016
Mesajlar
14
01.04.2016 tarihinde Adatepe Feyzullah cad. Mehtap sok No 6 Açık otoparkından 34 JT 7897 plakalı Honda pcx 125 Beyaz motorum çalındı. Gören, denk gelen olursa bana ulaşabilirseniz çok sevinirim . 05442384349
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Çok geçmiş olsun. Fotoğrafı var mıdır? Veya ayırt edici bir sticker/kırık v.s. bir yeri? Maltepe'deyim bende plakayı sökmüş olabilirler.

Umarım en kısa zamanda bulunur, büyük geçmiş olsun tekrar.
 
Katılım
8 Nis 2016
Mesajlar
14
Teşekkür ederim :( son halinin fotoğraf yok maalesef ama ön çamurluğun uç kısmı kırık ve sol arka ayak basma yerinde kırık var :(
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
büyük geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda sapasağlam bulunur çevre kamera falan incele.Çalış biriktir hevesle al o.c teki çalsın götürsün !
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Parcalayacaklarini sanmiyorum cok satilan bir model istanbul dışında satmak isteyeceklerdir buyuk ihtimalle, insallah bulunur gecmis olsun.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Scooterler i pek parçalamayı tercih etmiyorlar.. Grenajlı motosikletler parçalanıyor Japon ve pahalı olanlar..

PCX i kesin şuan birileri plakasız bir halde kullanıyordur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst