- Katılım
- 15 May 2010
- Mesajlar
- 2,118
zevklerle renkler tartışılmaz ama hem otomobilde hem motosiklette beyaz rengi oldum olası "ezik" bir renk olarak görmüşümdür.
tasarımın hatlarını gizleyen ve sanki şirket aracı havası yaratan bir renk.
hiç olmazsa sedefli beyaz yapsaymışsınız daha güzel olabilirmiş. yada orijinal halindeki grenaj ve depo üzerinde yer alan desenleri beyazın üzerine uyglayabilirdiniz.
yazık etmişsiniz fjr'ye
tasarımın hatlarını gizleyen ve sanki şirket aracı havası yaratan bir renk.
hiç olmazsa sedefli beyaz yapsaymışsınız daha güzel olabilirmiş. yada orijinal halindeki grenaj ve depo üzerinde yer alan desenleri beyazın üzerine uyglayabilirdiniz.
yazık etmişsiniz fjr'ye