Bering Optic ceket nasıldır?

Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37
Arkadaşlar merhaba,
Ben yeni motosiklet aldım
Şimdilik arkadaşımın ceketini kullanıyorum, bu sırada yaptığım araştırmalar sonucu Bering Optic deri ceket bana uygun gözüktü.
Aslında 4 mevsim arıyorum, fakat kafama uygun bulamazsam yaz kış ayıracağım.
Forumda arattım fakat pek bir şey bulamadım Bering'le ilgili.

Bir tek linkteki konuda ikinci mesajda yorum bulabildim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/96199-deri-mont-ceket.html

Sonuçta 600TL de az para değil.
Acaba denemiş, kullanmış olan var mı aranızda?
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37
Evet deri istiyorum.
Bulabildiğim en uygun deri ceket Bering şimdilik.
Parasına değeceğine inansam alıcam fakat emin olamıyorum.
Biraz daha bütçe ayırsam mı ki diye de düşünüyorum bi yandan.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
100
güzel ceket ve pahalı değil gerçek deriyse. çünkü en düşük fiyatlar 500-600 deri ceketlerde. illa deri istiyorum diyorsan acımıycaksın paraya. selametle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst