Benzine 19 kuruş indirim

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Ekonomist ve köşe yazarları şuanda benzine gelen zamların tek sebebi devletin akaryakıt üzerinde vergi arttırması, yani 4.90 lara düşen benzinin fiyat artışı tedarikten değilde vergiden dolayıymış.

Normalde diğer ulkelerde akaryakıt dip yapmışken bizde fiyatı artıyor.

Petrol fiyatlarındaki tarihi düşüş pompaya yansımaya devam ediyor. Bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere benzinin litre fiyatı düşecek.

Bu gece yarısından geçerli olmak üzere benzinin litresinde 19 kuruş indirim yapıldı.

Kaynak Trt haber
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
şuan benzinin litresinde 84 krş kdv, 2.37 tl ötv var yanlış hesaplamadıysam.benzin 5.48 tl - 2,37 tl - 0,84 tl= 2,27 tl kalan benzin fiyatı + bayii kârı oluyor. benzinin fiyatı düştükçe ya da arttıkça değişen kısım 2,27 tl lik kısım oluyor. eğer ötv sıfır olsaydı benzin fiyatı 2,67 tl olacaktı.

bir de ülkemizdeki petrol fiyatları akdeniz piyasasına göre değişiyor. amerikadaki -40 dolar vs maalesef burada bir şey değiştirmiyor.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
bekarken hanımla benzinliğe girer fulle derdim hep :D

fakir oldugumu evlenince ögrendi sanırım :queen:
Bunu demeseydin iyi olurdu evlenmeyi planlayan birisiyim :) :) :)
şuan benzinin litresinde 84 krş kdv, 2.37 tl ötv var yanlış hesaplamadıysam.benzin 5.48 tl - 2,37 tl - 0,84 tl= 2,27 tl kalan benzin fiyatı + bayii kârı oluyor. benzinin fiyatı düştükçe ya da arttıkça değişen kısım 2,27 tl lik kısım oluyor. eğer ötv sıfır olsaydı benzin fiyatı 2,67 tl olacaktı.

bir de ülkemizdeki petrol fiyatları akdeniz piyasasına göre değişiyor. amerikadaki -40 dolar vs maalesef burada bir şey değiştirmiyor.

Malesef , Bi zamanlar kendi petrolümüzü çıkarma muhabbeti dolanıyordu haberlerde , ne oldu acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst