Benzin ve Motorine ZAM (5 ARALIK 2016 GECEYARISI)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Algi yonetimi onemli. Zamaninda Sabah'i ele geciriyorken sartlari bayagi zorladilar hatirlarsaniz. Bosuna degilmis. Bakin yogurda beyaz diyen kimse kalmadi, ya iceri attilar, ya da kacirdilar. Sosyal medyayi bile bastirdilar. Bu gozden kacan onemli bir nokta.

Her gun her kanal, her gazete, ayni yalanlari defaatle savuruyor. Azcik milliyet damarini oksayinca da tabii ki kabul goruyor. Cok uzak degil, 5 sene onceki medya olsa bu kadar kotu olmazdi durum.

Kissadan hisseye gelince, orada aslinda halk devenin cinsini biliyor, ama ona ragmen Muaviye'yi desteklemeyi tercih ediyor. Sonuc tabii ki ayni, ama ayrinti onemli. Insanlar aptal degil, bal gibi de biliyorlar, ama islerine geldigi icin yalani tercih ediyorlar. Gunumuzdeki durumdan cok da farkli degil.
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
154
motoru çok daha ekonomik diye kullanıyorduk ama bu gidişle pek bir fark olmayacak gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

bilader ben anlamıyorum, bu tuğra işaretli doblolar falan benzinle çalışmıyor mu? bu adamlar neden hâla ses çıkarmıyor kuzu gibiler? bu taksiciler falan neden bir eylem yapmıyor? bu nedir ya? ulan petrolun galon fiyatı ne? alkole sigaraya herşeye zam, markete gidiyorsun 3 liraya aldığın şey olmuş 3.50 kuruş. herşey zam.



sorunun cevabını bu videodaki 16. saniyeden sonra alabilrisin
cunku onlar her zaman 50 tl lik benzin alanlar....
https://alkislarlayasiyorum.com/icerik/135202/benzin-zammindan-memnun-olan-vatandas
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
256
Hükümet kendi bacağına sıkmaz. Tabanı sürekli anketlerle yokluyorlar. Zam konusunda da yoklamışlardır. Halk memnun olduğu için de...

Bir yürü git kardeşim. Maaşa gelen zam dışında Kim zam dan memnun olur ... Sürekli ona buna gelen zamlar yüzünden her yeni gelen zam bizler için sıradan bir şey gibi oldu artık.

Başımıza bunları getirenlerin tuzu kuru , abileri gibi haram ile besleniyorlar... Beslenmeyenler de Her zaman dediğim gibi "beter olsun"...
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Hadi hayırlı ugurlu, afiyet bal seker, löp löp et olsun...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Gayet normal. Dolar artışını çat diye %20 olarak giydirip 1 TL zam yapamadıkları için azar azar 1 TL'ye tamamlayacaklar. Ama bunları destekleyenlere az bile. O Osmanlı tuğralı Doblo'lar evlerinden çıkamayana kadar bu zamlar devam etmeli ki akılları başlarına gelsin.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
İnsanların yönetimi eleştirebildiği günlerdi. Şimdi malum kişiyi ve zihniyeti eleştirmenin sonuçlarını biliyoruz, çok şükür elhamdülillah.
Çok iyi hatırlarım Levent kırcanın Ecevit, Demirel, Mesut yılmaz tiplemelerini.
Güldük geçtik. Şimdi sosyal medyada en ufak eleştirsen hopp kötüsün.
Kaç kere fişlendik tahmin edemiyorum.
Padişahım çok yaşa diyip etek öpenlerdende olmadık.
Sonumuz hayır değil, durum vahim, gidişat endişeli.

helal olsun. mekanı cennet olsun.
Amin amin.


Halkın hakkını savunan, bu rezillikleri hicveden adamlar yerin dibine batırıldı bu ülkede, yazıklar olsun:farao:
Kendisinin çoğu görüşüne katılmasamda çok severdim. Kimse benimle aynı düşüncede değil diye kötü insan deildir.
Gerçi şimdi durum öyle oldu. Karşıt görüşlü insanlar birbirini vurmaya kadar gidiyo.
Kutuplaştıranlara lanet olsun.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bu millet okumuyor, kitabı geçtim en çok satılan gazeteler bile muhalif gazeteler. Bu millet TV izliyor ve 15 yıldır TV ler de beyinlerine işleniyor. İnternet derseniz sosyal medya trol ordusunun ürünlerini paylaşıyor gaza geliyorlar, örnek alttakinin gerçek olduğuna inanan ve Facebookta maşallah diyen 1.600.000 insan var..

akp-lilerin-az-biraz-u%C3%A7uk-ve-fantastik-olmas%C4%B1_1047647.jpg


Gülmek için birebir tıklayınız.

https://onedio.com/haber/cok-gizli-...igi-ama-kesin-urettigimiz-16-milli-sey-715329
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ya rabbi çok şükür elhamdülillah,

ama olmadı şimdi, daha bugün abimin arabası kilometrede kaç kuruş yakıyor onu hesaplamıştık. şimdi bir daha mı hesaplayacağız. yakıt fiyatında sorun yok ama sürekli yeniden hesaplamak zorunda kalıyoruz, asıl sorun bu(ciddiye almayın :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

Bu millet okumuyor, kitabı geçtim en çok satılan gazeteler bile muhalif gazeteler. Bu millet TV izliyor ve 15 yıldır TV ler de beyinlerine işleniyor. İnternet derseniz sosyal medya trol ordusunun ürünlerini paylaşıyor gaza geliyorlar, örnek alttakinin gerçek olduğuna inanan ve Facebookta maşallah diyen 1.600.000 insan var..

https://galeri14.uludagsozluk.com/773/akp-lilerin-az-biraz-uçuk-ve-fantastik-olması_1047647.jpg

Gülmek için birebir tıklayınız.

https://onedio.com/haber/cok-gizli-...igi-ama-kesin-urettigimiz-16-milli-sey-715329

al sana türk yapımı savunma silahlarımız ve araçlarımız. ama bunlar komik değil bilesin diye söylüyorum.


bu youtube kanalında türk yapımı savunma silahlarımız tanklarımız v.s. var girin bakın.

Turkish Army

hükumeti eleştirmesine eleştirin hatta bende eleştiririm ama konu ülkemiz ile dalga geçmek olduğu zaman orda dur! bu topraklarda yaşıyoruz, yaşadığımız topraklarla kendimiz dalga geçersek yandık gitti.
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
154
ya rabbi çok şükür elhamdülillah,

ama olmadı şimdi, daha bugün abimin arabası kilometrede kaç kuruş yakıyor onu hesaplamıştık. şimdi bir daha mı hesaplayacağız. yakıt fiyatında sorun yok ama sürekli yeniden hesaplamak zorunda kalıyoruz, asıl sorun bu(ciddiye almayın :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------



al sana türk yapımı savunma silahlarımız ve araçlarımız. ama bunlar komik değil bilesin diye söylüyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=98Q6YhatpwY

bu youtube kanalında türk yapımı savunma silahlarımız tanklarımız v.s. var girin bakın.

Turkish Army

hükumeti eleştirmesine eleştirin hatta bende eleştiririm ama konu ülkemiz ile dalga geçmek olduğu zaman orda dur! bu topraklarda yaşıyoruz, yaşadığımız topraklarla kendimiz dalga geçersek yandık gitti.



katılıyorum evet ama yukarıdaki şu tank, helikopter hybridi transformers gibi duran, fake savaş aleti görselini yapıp like ettirmek ve paylasıma geçmesini sağlatmak da halk ile büyük dalga geçmektir.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Benzin 5TL olmuş dolar 3.5 olmuş! En azından birçok kişinin cebinde benzin alacak parası ve benzini olan istasyonlar var. Fırında ekmeğin, bakkalda şekerin olmadığı günlerden gelindi buralara. Ama bunu göremeyenler ya kör yada nankörler. Bahsettiğim günlerin idrakında olamayacak kadar küçüktüm ama büyüklerimden dinlediklerim o günlerle bu günler arasındaki muhakemeyi yapabilmemde bana yardımcı oluyor. Mevcut hükumet yandaşlıları ülke genelinde olduğu gibi bu formdada fazlaca olmasına rağmen hukumet lehine bir başlık görmüş değilim ama hukumet aleyhinde surekli kışkırtmalar yapan neredeyse hergün yeni bir başlık görüyorum. Artık şu formu rahat bıraksanızda herkes istediğine inansa.. Bizlerde motosiklet konussak, farklı tecrubeler edinsek, bilgi paylasımında bulunsak..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzin 5TL olmuş dolar 3.5 olmuş! En azından birçok kişinin cebinde benzin alacak parası ve benzini olan istasyonlar var. Fırında ekmeğin, bakkalda şekerin olmadığı günlerden gelindi buralara. Ama bunu göremeyenler ya kör yada nankörler. Bahsettiğim günlerin idrakında olamayacak kadar küçüktüm ama büyüklerimden dinlediklerim o günlerle bu günler arasındaki muhakemeyi yapabilmemde bana yardımcı oluyor. Mevcut hükumet yandaşlıları ülke genelinde olduğu gibi bu formdada fazlaca olmasına rağmen hukumet lehine bir başlık görmüş değilim ama hukumet aleyhinde surekli kışkırtmalar yapan neredeyse hergün yeni bir başlık görüyorum. Artık şu formu rahat bıraksanızda herkes istediğine inansa.. Bizlerde motosiklet konussak, farklı tecrubeler edinsek, bilgi paylasımında bulunsak..

Kışkırtma ne demek? Kim kimi neye kışkırtıyor? Belki de tünelin ucunda, o yaşamadığınız ama duyduğunuz ekmek karneli günleri gören insanlar endişelerini paylaşıyorlar. Nesi yanlış? Hükümet lehine başlık yoksa açın, sizi tutan ne ki? De niye başkası susmak zorunda onu anlamıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Bu formda hergün akp yandaşlarına koyun yakıştırması yapılıyor. Bu bile bir kışkırtma değilmi? Benim gibi birisi çıkıp deseki ben koyunsam sende 'domuz'sun dese sonra konunun önünü al alabiliyorsan. Burası sosyal bir form ve her kesimden insanların girip çıktığı bir yer. Sürekli demokrasi ve insan haklarından bahsediliyorken neden sürekli ihmal ediyorsunuz. Burası hiçkimsenin at koşturma alanı değil. Farklı görüşlere saygı göstermeyi öğrenin artık. Bende dahil eminim bu konuda birçok kişinin rahatsızlığı var ama dile getirmiyor.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
gerçi reyiz ben çobanınızım dedi,
bundan haberiniz olmayabilir,
"Peygamberlerin mesleği olan çiftçilik ve çobanlığı ülkemizde hak ettiği konuma getirmeliyiz. Çobanlık deyip hafife almayın. Çobanlığın felsefesini anlamayan, psikolojisini anlamayan insan yönetemez. Ben de bir çobanım" dedi.

konusu geçtiği için yazdım,
yoğsa kimseye koyun dediğim yok,
koyun güzel bir hayvandır,
insan evladının dostudur.

ne'se,
bu koyunluk meselesinin benzin zammı ile alakası bireylerin kendilerine yapılan uygulamaya karşı duracak kültüre ve cesarete haiz olmamalarından geliyor.

benzin 10 lira da olsa kimsenin sesi çıkmaz,
zira faşizmin en nobran halini yaşıyoruz.

pisca araştırmasının sonuçlarının konuşulmasını beklemiyorum,
en azından hızlı ve istikrarlı olarak türk lirasının değer kaybettiğini anlamanız gerekiyor.
düşük petrol fiyatları ise artık yükselecek gibi duruyor.
bu durum tüketim alışkanlıklarınızı değiştirmenize yol açacaktır.

benzini kullandığımız araçlar için alıyoruz,
araçların döviz kurlarına bağlı yükselişi ile araçların değerleri artacak ve fakat alım gücümüz düşecek,
dolayısı ile düşük gelir grubundaki vatandaşların taleplerine ulaşımı kısıtlanacak.

ülke fakirleşirken siyasiler burunlarından kıl aldırmıyorlar,
dün kriz yok denilirken bugün teğet geçecek deniliyor.
ilgili şekil aşağıdadır.

hamdolsun-bizi-teget-gecen-kriz--i262882.jpg


şekilde görüleceği üzere kriz teğet geçecektir,
raat olun.
reyiz yol ver gidelim krizi ezelim ....

(karne ile ekmek ya da temel ihtiyaç maddesi dağıtılan günler 2. dünya savaşı zamanıdır, şimdi savaşta olan suriye lirasının tl karşısında değer kazanması da açıklamaya muhtaçtır)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Benzin 5TL olmuş dolar 3.5 olmuş! En azından birçok kişinin cebinde benzin alacak parası ve benzini olan istasyonlar var. Fırında ekmeğin, bakkalda şekerin olmadığı günlerden gelindi buralara. Ama bunu göremeyenler ya kör yada nankörler. Bahsettiğim günlerin idrakında olamayacak kadar küçüktüm ama büyüklerimden dinlediklerim o günlerle bu günler arasındaki muhakemeyi yapabilmemde bana yardımcı oluyor. Mevcut hükumet yandaşlıları ülke genelinde olduğu gibi bu formdada fazlaca olmasına rağmen hukumet lehine bir başlık görmüş değilim ama hukumet aleyhinde surekli kışkırtmalar yapan neredeyse hergün yeni bir başlık görüyorum. Artık şu formu rahat bıraksanızda herkes istediğine inansa.. Bizlerde motosiklet konussak, farklı tecrubeler edinsek, bilgi paylasımında bulunsak..

Fırında ekmek zamanını bilmem. Ama 2000'i biliyorum. Ve 2000'deki durum şimdikinden kötü değildi. Şimdi bazıları diyebilir ki şartlar değişti, o zamanın koşulları ile şimdinin koşulları farklı. Ben de derim ki 2000-2016 arasında şartlarda farklılık oluyor da 1950-2016 arasında niye şartlarda farklılık olmuyor?

Son olarak, AKParti taraftarlarının (Kaldı ki çoğunlukla AKParti taraftarları değil, halk kastediliyor, AKParti öncesi dönemdeki davranışları da eleştiriliyor) koyun olarak itham edilmesine karşı olabilirsiniz, buna hak da verebilirim. Ama hükümeti eleştirmeyin deme hakkınız yok maalesef. O da bir haktır, sizin savunma hakkınız olduğu gibi. Bir de siz mesela bana domuz deseniz güler geçerim. Öyle olmadığımı biliyorum çünkü.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu formda hergün akp yandaşlarına koyun yakıştırması yapılıyor. Bu bile bir kışkırtma değilmi? Benim gibi birisi çıkıp deseki ben koyunsam sende 'domuz'sun dese sonra konunun önünü al alabiliyorsan. Burası sosyal bir form ve her kesimden insanların girip çıktığı bir yer. Sürekli demokrasi ve insan haklarından bahsediliyorken neden sürekli ihmal ediyorsunuz. Burası hiçkimsenin at koşturma alanı değil. Farklı görüşlere saygı göstermeyi öğrenin artık. Bende dahil eminim bu konuda birçok kişinin rahatsızlığı var ama dile getirmiyor.

Iki cok farkli seyi karistirmamak lazim:

1. Herhangi bir konuda fikir belirtme, elestirme.

Bunda bir yanlis yok, ve engellenmemeli.

2. Insanlara yakistirmada bulunma.

Bu tamamen yanlis. Yapanlar uyarilmali.

Malesef ben de rahatsizim, hukumeti pek atesli elestiren bazilari, yandaslarla ayni bagnazigi gosterip hukumeti destekleyenlere agir yakistirmalarda bulunuyorlar. Ama bence "susun" demek yerine uyarin, yanlis oldugunu belirtin. Elestirmek icin saygisiz olmaya gerek yok.
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Fırında ekmek zamanını bilmem. Ama 2000'i biliyorum. Ve 2000'deki durum şimdikinden kötü değildi. Şimdi bazıları diyebilir ki şartlar değişti, o zamanın koşulları ile şimdinin koşulları farklı. Ben de derim ki 2000-2016 arasında şartlarda farklılık oluyor da 1950-2016 arasında niye şartlarda farklılık olmuyor?

Son olarak, AKParti taraftarlarının (Kaldı ki çoğunlukla AKParti taraftarları değil, halk kastediliyor, AKParti öncesi dönemdeki davranışları da eleştiriliyor) koyun olarak itham edilmesine karşı olabilirsiniz, buna hak da verebilirim. Ama hükümeti eleştirmeyin deme hakkınız yok maalesef. O da bir haktır, sizin savunma hakkınız olduğu gibi. Bir de siz mesela bana domuz deseniz güler geçerim. Öyle olmadığımı biliyorum çünkü.


Kimse eleştirmeyin demiyor.

Fikrinizi, eksikleri ve yapılaması gerekenleri, önerileriniz lütfen yazın ve tartışalım!

Eleştirin ama körü körüne değil, şu artı, şuna zam geldi, ülke battı, ihracat yok, millet aç gibi değil!

Bu ülkede üretim yok, borç çok, özgürlük yok, adalet yok demeden önce örnekler ve rakamlar ile bunu destekleyin ve açıklayın da muhalefeti ikna etmeye çalışın.

Koyunsun ya da domuzsun demekle olmaz!

Konumuz petrol, evet petrol konusunda maalesef T.C. dış ülkelere bağımlı bir ülke. Peki neler yapılabilir, neler sağlanmalı, neler olmalı?

Kafa değişmeli, mentalite değişmeli. Hem bizlerin, hem yöneticilerin tüm T.C.nin!

Benim akılma gelenler bunlar sizde yazın, bunu birey olarak sağlayalım.

Kafa değişmeli, mantalite değişmeli. Hem bizlerin, hem yöneticilerin tüm T.C.nin!

1)Talebi azaltmak, az yakan ekonomik araç satın almak, fuzuli yere araç kullanmamak.
Vatandaş hem kendi bütçesini hemde devletin borçlanmasını düşürebilir.
2)Devletin akaryakıttan daha az vergi alması ( ancak bu kullanımı, dışa bağımlığı azaltmaz)
3)Toplu taşımayı yaygınlaştırmak
4)Elektrikli araç kullanmak
5)Devletin elektrikli araçlara yatırım yapması ve teşvik etmesi
6)Yine elektik üretimi için petrol, doğal gaz yerine başka daha verimli çözümler geliştirmek( güneş, rüzgar, nükler enerji)
7)Bisikleti ve motosikleti yaygınlaştırmak
8)Kendi petrol yataklarını araştırmak varsa çıkarmak için çalışmak
9)İlla araç ile işe gidilecekse de bir kaç iş arkadaşı ile seyahat etmek( bu Avrupa da yaygın)
10)
11)
12)
13)
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
166
50 tl ye 10.5 litre gibi birşey alıyordum. Açıkcası pek hesaplamıyorum. Bu sabah 50 tl ye 9 küsüratlarda kaldı litre. Üzüldüm resmen.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
146
Benzin fiyatından dolayı arabaya binilmiyor. Bir ton masraf yapıp, (a2 ehliyet, noter, sigorta, motor parası vs) motor alacam yakında ama yakında motora da binilmeyecek bu gidişle. :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst