- Katılım
- 31 Ara 2017
- Mesajlar
- 118
Hala umudu olup bişeylerin düzeleceğini falan zannedenler zam haberine üzülürler. Zam haberine olur böyle şeyler falan diyenleri de zaten anlamam, tanımam, görmem, umursamam. Arkadaşlar ülkeyi yöneten gavurların, arada sırada tatile gidebilecekleri, çok fazla abarmayan ama hepten de yerlerde sürünmeyen, tatil yaparken de onları rahatsız etmeyecek kadar az patırtısı olan bir 3.üncü dünya ülkesine ihtiyaçları var. Hayranım umudumuza 