Benzin deposunun içinde yüzen küçük tozlar?

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Merhaba arkadaşlar bugün benzin depo kapağını açtım ve ne kadar benzin kaldığını görmek için ışık tutup baktığımda benzinin için çok ufak tek tük parçalar yüzüyordu.Bunun motosiklete zararı var mıdır?
 
Katılım
23 Eyl 2016
Mesajlar
12
O parçacıklar deponun iç kısmındaki oksitlenmeler. Benzin aldığın yerlerden veya depo kapağından deponun içine girmiş sudan kaynaklanır genelde. Depoyu tam doldurun demelerinin sebebi bunun yüzündendir. Tavsiyem deponu tam dolu kullanmaya çalış ve sık sık benzin filtresini temizle. :D
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
O parçacıklar deponun iç kısmındaki oksitlenmeler. Benzin aldığın yerlerden veya depo kapağından deponun içine girmiş sudan kaynaklanır genelde. Depoyu tam doldurun demelerinin sebebi bunun yüzündendir. Tavsiyem deponu tam dolu kullanmaya çalış ve sık sık benzin filtresini temizle. :D

zaten genelde hep fulleyip gezerim ki
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Enjeksiyonlu motor olduğu için yakıt filtresi mecbur var zaten. Onlar motora da gitmez bi zararı da olmaz
 
Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
282
Çaydanlıkta biriken kireç gibi birşeydir diye tahmin ediyorum bende hep :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst