benzın deposuna agac dalı kactı bişe olurmu ?

Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
benzını kontrol etmek istemiştim elimden düştü yaklasık 10 cmlık bı dal bi problem olurmu karbırotöre kacarmı acep
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Zamanla ve benzinin etkisiyle parçalanır .
Küfte yapma ihtimali var.
Karbüratör için zararlıdır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu konunun yılın konusu olmasını öneriyorum.

:)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
karbüratörüne bağlı tabi.kaçabilir de kaçmayabilir de.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Merak etme, birkaç bin yila kalmaz, fosil olur.
Petrol bildigin gibi fosilden olusur.
Petrol olusunca, içine bir de rafineri atarsin, al sana bedavadan benzin.:p

Güldügüme bakma, küçükken ben de öyle ölçüyordum benzini.:)
Ama uzun bir çubuk kullaniyordum.
:wiinkk:

Hemen çikart o dal parçasini, yoksa basina is alirsin.
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
125
Türk icadı, "mutfak tüpünü çakmakla kontrol etme" yöntemini deponda deneseydin, dalla malla uğraşmak zorunda kalmazdın. :)
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Haydar dümene gelen "şunu yaptım hamile kalır mı?" soruları gibi olmuş :) ...

Depoyu söküp parçayı bulup temizlemeni öneririm...
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
Türk icadı, "mutfak tüpünü çakmakla kontrol etme" yöntemini deponda deneseydin, dalla malla uğraşmak zorunda kalmazdın. :)

gerisini hak getire :D aksam aksam eglence oldu size kötümü bende gülüyorum pcnın basında ama salaklıgıma yanıyorum şimdi :pr:
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
125
Büyük geçmiş olsun yine de ama kullandığın ölçü çubuğun mutlaka tozsuz ve temiz olmalı. En iyisi plastik bir çubuk kullanmandı.
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
valla bi maşa ile almayı deneyebilirsin. Gerçi maşayı da içine düşürme sonra :) :D :p

Ya da ince bir dal parçası ile depoyu full lemeyi deneyebilirsin. Benzinin içinde batacağını sanmıyorum, en azından 1-2 gün. Depoyu fullersen benzin kapağına dogru yanaşabilir bir ihtimal.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Eğer su katılmış benzin kullanırsan belki bir ağaç daha katarız ülkemize :mrgreen:

Şaka bi yana ben de öyle dalı filan sokmaman gerektiğini düşünüyorum, zaten ülkemizde benzinler bi hoş :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
hahaha vallahi helal sana akşam akşam iyi güldürdün bizi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst