- Konu Yazar
- #1
Merhabalar. Honda Transalp XL600V motora sahibim. Motoru aldığımda cafe racerdı. Deposu özel yapım depo, fakat deponun içi komple pas olmuş ve benzine karışıyordu ve en sonunda akıtmaya başladı. Motorun şasesi büyük olduğu için depo bulmak çok zor. Şimdi istediğim tarzda elime bir depo geçti TVS apache 150 modelinin deposu. Boydan motorumun üstüne tam geliyor fakat şase bağlantı yeri çok dar. Bunu genişletecek bir usta arıyorum. İstanbul'da yaşamaktayım. elinin ehli tanıdığınız bir usta varsa paylaşmanızı rica ederim.