- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar benzin alınırken adamlar plaka yazıyorlar fakat ben motora 50tl 60tl gibi ücretlerde benzin alırken kendi plakamı yazmıyorlar bunun nedeni nedir yazdırsam faydası olurmu.
anlaştıkları firmalara kdv satıyorlar.fiş fatura satın alan adam bunu yüzde 9la alıyor devlete yüzde 18 vermek yerine fatura satana yarısını vermiş oluyor.sizin verdiğiniz vergi göz göre göre başkasının cebine gidiyor.
bu tip vergi hırsızlıklarını lütfen 444 0 189 numaralı maliye ihbar hattına bildirin.