Bentley Reklamı kıvamında

Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
16

Selam Arkadaşlar Son çalışmamdan görüntüler , umarım hoşunuza gider.

Çekimler S1000 DJI ile yapılmıştır.

Devamı gelilcektır, takipte kalmak isteyen arkadaşlar Youtube hesabıma da abonne olabılır guncel videoları kaçırmamak için

Teşekkürler
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Burası neresi mavişehir bisiklet yolunun oralar mı ?
Video güzel olmuş bu arada.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
yalancının .......... :mrgreen:

Nasıl çektiniz bunları arkadaş ? :sunny: Öyle havadan gelmeli melmeli.

Yalınız, kapının kapanma sesini tofaşa benzettim, o kısma müdahale edilebilir. :)
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
yalancının .......... :mrgreen:

Nasıl çektiniz bunları arkadaş ? :sunny: Öyle havadan gelmeli melmeli.

Yalınız, kapının kapanma sesini tofaşa benzettim, o kısma müdahale edilebilir. :)

Yanlış bilmiyorsam @TheGermanBoy hava çekimleri için şuna benzer kameralı bir quadcopter kullanıyor;
phantomadv-fb9f785a66736fe7e4a91e1edf20897f.png
 
Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
16

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst