Benim Matorlarim

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
üff her neyse..:pr:

yok öyle herneyse!
bak şimdi sana birkaç marka sayacağım;
o benzin 3.70 lira, bizde niye 4.29 diye ağlak ağlak sorduğun ülkenin insanları üretmiş ve dünyaya satmış.
o asgari ücretini memleketinle karşılaştırdığın tüyü bozuk sarı sarı adamlar üretmiş bunları;

mersedes

bmw

wolksvagen

opel

audi

porsche

adidas

puma

siemens

bosch

AEG

lufthansa

grundig

knorr

bayer

nivea

braun

allianz

setra

continental
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
yok öyle herneyse!
bak şimdi sana birkaç marka sayacağım;
o benzin 3.70 lira, bizde niye 4.29 diye ağlak ağlak sorduğun ülkenin insanları üretmiş ve dünyaya satmış.
o asgari ücretini memleketinle karşılaştırdığın tüyü bozuk sarı sarı adamlar üretmiş bunları;

mersedes

bmw

wolksvagen

opel

audi

porsche

adidas

puma

siemens

bosch

AEG

lufthansa

grundig

knorr

bayer

nivea

braun

allianz

setra

continental



Başımızdaki köpekler sağolsun kurban...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Fotoğrafların ortak özelligi ;birçogunu ülkemizde göremememiz :)

Paylaşım için tşk remzi abi.O hafta sonu turlamalarının konularınıda bekliyoruz :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Lastiklerin temizliğinden avrupanın asfaltlarının ne kadar kaliteli olduğunu çıkarabilir miyiz?:king:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Devam edeyim..
26.06.2011 Sauerland gezimizden birkac resim...





























































Bugünlük bukadar..
Daha cok cok resim var...
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
Hmmm...Sürüclerin korumaları fena değilmiş:p...kask,pantolon,mont,çizme,eldiven vs..

Bunlar Türkiyeye gelse ne kask takar, ne mont, ne de eldiven ....görgüsüzler...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
29.04.2012 Nürgnurgring gezimizden fotograflar...

































































Yarin devam......
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
172
Abi sabah sabah hem içim açıldı,hem de biraz hüzün yaptım..bu motorlara hep resimler kadar mı yakın olcaz.. :((((
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bugün Roermond (NL) turumuzdan birkac resim..
Kahve icmekten ve cene calmaktan sadece 180km yol yapabildik..:pale:







































Harika bir pazar günüydü..
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Adam volvoya mercedes jantı takmış hehe:mrgreen:

motosikletlere diyecek söz bulamıyorum :cat:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Dün bu motoru yolda gördüm...
Baktim baktim ama ney oldugunu cikaramadim yahu....:pale:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst