Benim Matorlarim

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Selamlar,

Simdi basliga bakipta bu adamin kac tane motosikleti var diye düsünmeyin..
Bende 1 tane var..
Ama nedense baska motosikletlerin resimlerini cekmesini seviyorum..
Ve genelde ülem bu mator keske bende olsa derim..

Genelde Feys imde yayinlarim cektigim resimleri..
Ve o yayinladigim resimleride bir iki hafta sonra silerim.. (Böyle pis bir huyum var)

Gecenlerde feys im den bir arkadas "remzi abi, bu resimleri MT yede yüklesene" dedi..
Bende kendisine..
"Yahu sadece yüklemeyle olmaz.. Birseyler yazmak gerek" dedim kendisine..
Gecenlerde yine birkac motosiklet resmi yükledim Feys ime..
Yine ayni arkadas bana dedi..
Ama busefer biraz sert olarak... :)
"Ulem Remzi abi bunlari MT ye yükle ama artik" falan ayaklari.. :p
Tirs tim haliyle...
Isim vermek istemiyorum ama arkadasin isminin bas harfi Elint in E si ile basliyor... :cherry:

Ara sira turluyoruz vaktimiz oldukca..
Genelde 150-300 KM arasi..
Ve bende birsürü motosiklet resmi var...
Onlari vaktim oldukca burada yayinliycam..

Ama sakin ama sakin bana sormayin "Remzi bu motor nedir" diye
Cogunu tanimam..
Aranizda tartisin artik...:p

Onun icin ben neredeyse hemen hemen hic yorum yapmiyacagim..
Yorumlari siz yapin ve iyi seyirler...





























Bugünlük bukadar...
Okadar cok motosiklet resmi daha varki...
Vaktim oldukca o resimleri bu topige yükleyecegim...

Kalin saglicakla...
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
SON FOTOLARDAKİ HONDA GOLDWİNG DENEMEK İSTEDİĞİM BİR UZUNYOL MOTORUDUR.
TEŞEKKURLER PAYLAŞİMINIZA
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
gavurun yollar güzel, motorlar güzel, kızlar neden güzel olmasın..
 
Katılım
22 Şub 2004
Mesajlar
89
ortalardaki "bm hd 35" plakalı motosiklet nasıl güzel bi motosiklettir yaaa :( maşallah! harley midir o acep ??
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Triumphlar maşallah kız gibi.Ağzımın suyu aktı. :queen:

Teşekkürler Remzi abi.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bende adam akıllı motor resimleri yüklediniz sandım. Uyduruk motorlarmış :p
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Pehh... Burdada benzinin litresi 2 lira olsaydı ben alır kullanırdım, revamı şimdi bu kaldır şu fotoları hocam.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
benzin almanya'da 1,60 euro = 3,70 tl

alamanyada,

Ortalama bir insanın aldığı asgari ücret 1200-1500€

1.60€ olsa ne olur ?

Türkiyede minumum asgari ücret 865 lira : 380,70€

1 litre benzin 4.29 ??

bu motorlara en az 15 litre benzin koy..

15x4,29: 64,35 lira ( 28€ )

28€ almanyada çalışan bir adama koyarmı? koymaz dimi :)

ee ?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
alamanyada,

Ortalama bir insanın aldığı asgari ücret 1200-1500€

1.60€ olsa ne olur ?

Türkiyede minumum asgari ücret 865 lira : 380,70€

1 litre benzin 4.29 ??

bu motorlara en az 15 litre benzin koy..

15x4,29: 64,35 lira ( 28€ )

28€ almanyada çalışan bir adama koyarmı? koymaz dimi :)

ee ?

eesi ne?
benzin almanya'da 1,60 euro = 3,70 tl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst