- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
- Konu Yazar
- #1
İşte tam bu virajda
http://maps.google.com/maps?q=Izmir...,26.550157&spn=0.003254,0.010986&z=17&vpsrc=6
Tamamen benim hatam. Dikkat edin virajın kuzeyinde soldan bağlanan bir tali yol var. Dikkatimi oraya vermiştim araç çıkar mı acaba diye. Virajın sertliğini ayarlayamadım , hızımı ona göre de düşüremedim, bakışı kaçırdım ve sonunda çizgimden çıkıp karşı şeride geçtim. Tam kafamdan ulan şimdi bir araba gelecek ve poster olacağım ön tamponuna diye düşünürken dikkatim iyice dağıldı arka freni kilitleyip low siding ile asfaltı öptüm. Bot, dizlik kask, sırtlık ve eldiven olduğundan omzumda ve (nedenini anlamadığım bir şekilde) göğüs kaslarımda bir ağrı ile yırttım. Çok küçük de bir iki asfalt yanığım var ama çok ufak. Düştüğümde sanırım hızım da 30-40km falandı artık. Ancakkkk....
Bu kazadan sonra iyice anladım ki, kasksız motosiklet kullananların gerçekten mercimek kadar beyinleri yok arkadaş. Yerle buluşur buluşmaz kafamı sert diyebileceğim bir şekilde asfalta vurdum ve tek bir takla attım. Kafamda kask olmasına rağmen ciddi bir darbe idi oladığım. Kask olmasa idi bu hızda bile başımdan ciddi bir yara alacaktım. Siz siz olun 10km lik bir yol gitseniz dahi kaskınızı mutlaka takın.
Neymiş düşmemiş motorcu yokmuş, henüz dümemiş motorcu varmış.
http://maps.google.com/maps?q=Izmir...,26.550157&spn=0.003254,0.010986&z=17&vpsrc=6
Tamamen benim hatam. Dikkat edin virajın kuzeyinde soldan bağlanan bir tali yol var. Dikkatimi oraya vermiştim araç çıkar mı acaba diye. Virajın sertliğini ayarlayamadım , hızımı ona göre de düşüremedim, bakışı kaçırdım ve sonunda çizgimden çıkıp karşı şeride geçtim. Tam kafamdan ulan şimdi bir araba gelecek ve poster olacağım ön tamponuna diye düşünürken dikkatim iyice dağıldı arka freni kilitleyip low siding ile asfaltı öptüm. Bot, dizlik kask, sırtlık ve eldiven olduğundan omzumda ve (nedenini anlamadığım bir şekilde) göğüs kaslarımda bir ağrı ile yırttım. Çok küçük de bir iki asfalt yanığım var ama çok ufak. Düştüğümde sanırım hızım da 30-40km falandı artık. Ancakkkk....
Bu kazadan sonra iyice anladım ki, kasksız motosiklet kullananların gerçekten mercimek kadar beyinleri yok arkadaş. Yerle buluşur buluşmaz kafamı sert diyebileceğim bir şekilde asfalta vurdum ve tek bir takla attım. Kafamda kask olmasına rağmen ciddi bir darbe idi oladığım. Kask olmasa idi bu hızda bile başımdan ciddi bir yara alacaktım. Siz siz olun 10km lik bir yol gitseniz dahi kaskınızı mutlaka takın.
Neymiş düşmemiş motorcu yokmuş, henüz dümemiş motorcu varmış.