Benim çirkin bobberım :)

Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Merhabalar,
Şifremi unutmam ve bulamadığım için sinir olmam sebebiyle forumdan epeydir uzak kalmıştım. Bu sürede tabi ki neredeyse her gün motosiklet üzerinde geçirdim. Ancak yazın iş güç yoğunluğundan foruma vakit de bulamıyordum. Bugün şifremi tekrar buldum ve bir süredir eğlenmek için uğraştığım motosikletimi paylaşmak istedim.
Söz konusu motosikleti 2009 da sıfır olarak aldık. O zamandan beri yaz kış bindik artık miadını doldurdu. Trafikten çektik plakasız şekilde bisiklet niyetine biniyorduk. Biraz değişiklik arayışı biraz da grenajların kırılmış olması sebebiyle sökmeye başladım.Şasisini kısaltıp, koltuğu yanlardan ve üstten traşlayarak tek kişilik bir hale getirdim. Elimde boşta duran devir saati vardı, onu bağlayarak aktif hale getirdim. Cree led far ve led arka stop taktım. Elcik ve gidon sonu aynalarını taktım. Yapım aşamasına ait pek fotoğraf yok zaten pek bir şey de yaptım denilemez 2-3 akşam iş çıkışı uğraşıp keyif aldım. Sonuç olarak ilgi çekici ve kullanması keyifli bir motosiklet çıktı ortaya.

Temsili sıfır halinin fotoğrafı;
2.jpg


İşlemler;
Soyulmuş hali;
23140583_910475715769234_2136934281_n.jpg


Far takıldı;
23114789_910475699102569_172551179_n.jpg


Devir saati takıldı;
23140237_910480552435417_398940119_n.jpg


Şasi ve jantlar siyaha boyandı;
23113776_910480559102083_579527529_n.jpg

23114855_910480555768750_1837141367_n.jpg


Ve son hali;
23113109_910480562435416_966862480_o.jpg

23146182_910480549102084_2019810800_n.jpg


İşe gidip gelmelik günde 5 km kadar kullanıyorum. Çok özenle yapılmamış da olsa oldukça ilgi çekiyor. Sizlerin de iyi, kötü ve çirkin yorumlarınızı bekliyorum. :)

Plaka olmaması sebebiyle satmayı düşünüyorum. Plakalı 150-250 cc cross alıp onun üzerinde daha özenli şekilde özelleştirme yapmayı düşünüyorum.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Şu modeli andırmıs biraz http://www.mondialmotor.com.tr/model/touring-motosiklet/125-aggressive
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Emeğine saygı duyorum.
Umarım çok daha iyilerini yaparsınız.
Egzozu biraz kesip kıvırsanız daha tatlı olur.Son olarak da güzel bir boya.(Şahsi fikrim)
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Teşekkürler. Dediğim gibi çok özenilmedi en az masrafla keyifli bir şey yapmaktı amaç, düşündüğüm gibi de oldu. Aslında şasiyi tamamen çıplak bırakıp boyamak, hazır sökmüşken bloğu da boyamak vs başka işlemler de yapılırdı. Küçük daha hoş bir egzoz da takılabilirdi. Ama bu şekilde yaptığım emekler boşa gidecek hurda belgeli olduğu için rahatça trafiğe çıkamıyorum. Yeni alacağım motosiklette çok daha güzel işlemler yapacağım. :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
sele döşemesi dışında güzel görünüyor. oturup çekinince o yüzden güzel göründü gözümüze :D
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Orjinal seleyi kestim sünger dağılmasın diye streçle sıkıca sardım ve üzerine buff geçirdim. :) Evet oturunca ve hareket halindeyken falan daha hoş geliyor göze. Tekken çok çıplak kalıyor cılız bir motor olduğu için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst