Merhaba,
Hayırlı olsun öncelikle. TNT249-S kullanıcısıyım. Yaklaşık 8000km yaptım, bu süreçte yaşadığım ufak tefek sorunlar oldu fakat ciddi bir sorunla karşılaşmadım henüz. Yorum yapma sebebim ise mekanik ve elektronik aksanı diğer benelli modellerinin çoğuyla aynı. Arama yaptığınızda sadece kendi modelinizi yazarak bir parça aradığınızda "aa yağ filtresi bile yok bunun" diyebilirsiniz. Parça uyumunu biraz anlamak için motor-x.com sayfasından parçaları inceleyebilirsiniz.
Aldığım dönem de ustalar tarafından kronik denilen fan müşürü sorunu vardı. Bu sebepten motorun fan durumunu elinizden geldiğince kontrol etmenizi tavsiye edebilirim.
Kazasız belasız sürüşler dilerim.