Benelli Benelli Leoncino 500 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857

Güzel bir pazar sabahı İstanbul Boğazını birde benim gözümden görün :)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
hayırlısı olsun bunu satarsan ne düşünüyorsun.. çok beğendiğim bir kasa.. çok güzel yaptılar bunu. yanlardan iki tane silindir kapağı çıkıntısı olsa derim ki moto guzzi..
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
sıfırı ne kadar bunun ?

Şubat' tan sonra sıfır leoncino 49 TRK 502 45 eğer vergi indirimi olmazsa. Ben şuan TRK parasına satıyorum. Yurt dışında aralarında 1000 euro kadar fark var aslında. Ama almak istediğim motorun sahibi ilanı kaldırmak üzere. Bende kaldıracağım o zaman zaten herkes görselde çok seviyor. Bende seviyoruum. Gidişi yeterli lastikleri güzel. Bosch Ecu ve ABS var. Zaten iyi bir motosiklet bununla da girebilirim piste fantaziye gerek yok :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------

hayırlısı olsun bunu satarsan ne düşünüyorsun.. çok beğendiğim bir kasa.. çok güzel yaptılar bunu. yanlardan iki tane silindir kapağı çıkıntısı olsa derim ki moto guzzi..

Tamamen rotayı değiştirecektim eğer satsaydım :) Daytona 675
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
sende nerde nüfusuna kütüğüne evlat diye geçiriceğin makina varsa onu buluyorsun :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
sende nerde nüfusuna kütüğüne evlat diye geçiriceğin makina varsa onu buluyorsun :mrgreen:

Benim algı biraz farklı çalışıyor. Herkesin aksine kimsede olmasın, sıfının en iyi gideni, en iyi duranı, en iyi görüneni olsun istiyorum :)

Daytona Japon SS ler içinde en dolu yürür aksama ve en torklu grafiğe sahip.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Daytona İngiliz değil mi yahu?

Katalizörü tekrar taktın herhalde, yoksa modifiye haliyle mi duruyor egzos sistemi?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Daytona İngiliz değil mi yahu?

Katalizörü tekrar taktın herhalde, yoksa modifiye haliyle mi duruyor egzos sistemi?

Daytona İngiliz malı aynen. Katalizörü taktım. Ses beni bile rahatsız etmeye başladı. Hem komşulara ayıp oluyordu. Hemde egzoz cezaları aldı yürüdü. Arada duyacağım güzel bir patırtı için 1000 tl ceza veremeyeceğim :)
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bu motor tam istediğim tipte bir motor ama bütçemi çok çok aşıyor. Mecbur Honda cb250r a bakıyorum. Uygun fiyatlı bir ikinci el.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Bu motor tam istediğim tipte bir motor ama bütçemi çok çok aşıyor. Mecbur Honda cb250r a bakıyorum. Uygun fiyatlı bir ikinci el.

Sürekli satılan motorlarda satılmıyor şuan acayip kötü durumda piyasa. 2019 daha kötü olacak diyorlar. Bence hemen al motorunu. Honda fiyatları kökler fuardan sonra.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Ufak bir güncelleme yapalım. Leoncino 12700 km civarına geldi. Yoğun kış şartları yağmurda sürüş filan fren balataları iyice azalmıştı. Belki 15000 e kadar giderdi. Ancak çok sertleştikleri ve ses yapmaya başadıkları için değiştirme kararı aldım.

EBC
Ön Fren Balatası FA322/4HH
Arka Fren Balatası FA698/HH
RMS
Arka Fren Balatası 225102560

EBC nin arka balatasını bulamadım. Hem KMA kapandığı için hemde arka balata sadece Benelli modeller için üretiliyor.
Örneğin ön balata 2011 Duke 690 ile aynı. Bulmak daha kolay.

10 ay olduğu için fren hidroliğinide yeniledim. Yeni balatalar ve DOT 5.1 ile fren hissiyatımız iyi derecede arttı.

0R0Q9o.jpg
https://i.hizliresim.com/zjGb99.jpg
4jp5XJ.jpg
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
251
Ufak bir güncelleme yapalım. Leoncino 12700 km civarına geldi. Yoğun kış şartları yağmurda sürüş filan fren balataları iyice azalmıştı. Belki 15000 e kadar giderdi. Ancak çok sertleştikleri ve ses yapmaya başadıkları için değiştirme kararı aldım.

EBC
Ön Fren Balatası FA322/4HH
Arka Fren Balatası FA698/HH
RMS
Arka Fren Balatası 225102560

EBC nin arka balatasını bulamadım. Hem KMA kapandığı için hemde arka balata sadece Benelli modeller için üretiliyor.
Örneğin ön balata 2011 Duke 690 ile aynı. Bulmak daha kolay.

10 ay olduğu için fren hidroliğinide yeniledim. Yeni balatalar ve DOT 5.1 ile fren hissiyatımız iyi derecede arttı.

https://i.hizliresim.com/0R0Q9o.jpghttps://i.hizliresim.com/zjGb99.jpghttps://i.hizliresim.com/4jp5XJ.jpg

hayırlı olsun güzel günlerde kazasız kullanın,ön balataları nereden ve ne kadara aldınız bilgi verebilir misiniz?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
hayırlı olsun güzel günlerde kazasız kullanın,ön balataları nereden ve ne kadara aldınız bilgi verebilir misiniz?

Buradan aldım hocam. Ancak yaza kadar KMA nın getirdiği markaların birini başka bir distribütör alacak sanırım. O kadar marka ortada kalmaz.

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-yedek-parca-ktm-690-supermoto-r-on-fren-balatasi-ebc-fa322-4hh-sinterli-bala-597356316/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst