arkadaslar bi HONDA cbr600rr kullancıısı olarak sunu sölemek istiyortum yenı hondayı hıc begenmedim magazada baqtım hiç hos değil motor hırçın durmuyor görüntü ofside ama performans dersenız büyük fark oldugunu sölüyolar yenı 600cc ile eski 600cc arasında ama eskı cbr600rr nı ver sıfırını verrecez deseler vermem walla bu benm tercihim... =)
zevkler ve renkler tartısılmaz
