benden size 2006 model racingler

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
benden size tüm modeller hergün yeni resimler








 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
3
honda ya alerjimi?

dostum hiç honda yok!bu işin piri ne biraz haksızlık olmuyormu bu?
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
1
Honda

YA ABİBE İNSAN Bİ HANDA 600 RR KOYAR BE COK AYIP OLUYO BU AY İCİNDE 600 RR ALICAZ HEVESİMİ KIRIYON :pale:
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Agusta'nin motoru Aryton Senna'nin adına yakışmış gerçekten. :cat:

Bu arada ilk resimdeki Hayabusa'nın boyunu uzatmış mı eleman bana mi oyle geliyor? Hayabusa uzun bir motor ancak bu biraz daha buyuk gibi sanki. Amerikada street Drag'lerde tek tekeri önlemek için motorları 12-15 cm kadar uzatıyorlarmış diye duydum.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
chopper cılar kızmayın sizede var aşağıya bakın
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
gözümüzü açtın sağol:rendeer: , benim mct bunlara baktığımı görse 1 hafta trip yapar:queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
sevgili zipir,ellerine sağlık makineler çok hoş ama ben şeyi merak ettim 8 nci resimdeki motorun üstündeki hatunun resmi varmı :queen: racing bizi bozar baba,biz çapulcu ve chopperciyiz.Teşekkürler ŞAKKAYDI....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst