Ben kız arkadaşıma 1 Nisan şakası olarak yapmıştım bunu :cherry: Kendi numaramı farklı bir bayan ismiyle kaydedip telefonla uğraşıyormuş gibi kısa ve öz bir mesaj atıp kavgaya davetiye çıkarmıştım sağolsun o da kırmayıp beni geldi :cherry: 3 gün konuşmamıştı benimle :queen: